P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 9 aug 2009 #901 origineel gepost door nova.... Das verschillend patrick sommige zijn op vakantie sommige vergeten het:vertag Jullie zijn altijd welkom! Dan ist goed, dan komen we :agent
origineel gepost door nova.... Das verschillend patrick sommige zijn op vakantie sommige vergeten het:vertag Jullie zijn altijd welkom! Dan ist goed, dan komen we :agent
D daruler Komt weleens kijken 10 aug 2009 #903 denk dat ik ook wel ff kom kijken! is gewoon bij de mac afslagveldhoven?
N nova.... Forumbewoner 12 aug 2009 #904 origineel gepost door daruler denk dat ik ook wel ff kom kijken! is gewoon bij de mac afslagveldhoven? Ja dat klopt ik dacht nr 31 endan onderaan bij de verkeerslichten rechts,dan weer rechts en achteraan carpoolplaats rechts:thumbup
origineel gepost door daruler denk dat ik ook wel ff kom kijken! is gewoon bij de mac afslagveldhoven? Ja dat klopt ik dacht nr 31 endan onderaan bij de verkeerslichten rechts,dan weer rechts en achteraan carpoolplaats rechts:thumbup
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 14 aug 2009 #905 ik en de big sexy komen ook, purple one sluit onderweg bij ons aan en rijd ook gezellig mee die kant op tot straks!
ik en de big sexy komen ook, purple one sluit onderweg bij ons aan en rijd ook gezellig mee die kant op tot straks!
M Mirage Komt weleens kijken 15 aug 2009 #906 Was weer gezellig... Nooit een saai moment op de McMeet
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 15 aug 2009 #907 Het was niet echt druk, maar wel mega gezellig :thumbup De politie heeft zich ook niet verveeld nee, maar ik ben bang dat ze die bmw nooit meer te pakken hebben gekregen.... Hierbij ff een paar plaatjes van gisteren avond, de rest verschijnt zo op onze website ( www.crazyopeldrivers.nl)....
Het was niet echt druk, maar wel mega gezellig :thumbup De politie heeft zich ook niet verveeld nee, maar ik ben bang dat ze die bmw nooit meer te pakken hebben gekregen.... Hierbij ff een paar plaatjes van gisteren avond, de rest verschijnt zo op onze website ( www.crazyopeldrivers.nl)....
N nova.... Forumbewoner 15 aug 2009 #908 Gezellig was het gister:wors:wors Dat van gister zien we niet vaak .. zou het wel vaker willen zien hahaha haas mooi pics!! thx :thumbup nova
Gezellig was het gister:wors:wors Dat van gister zien we niet vaak .. zou het wel vaker willen zien hahaha haas mooi pics!! thx :thumbup nova
N nova.... Forumbewoner 8 sep 2009 #909 Wat gaat het hard! A.s vrijdag alweer een meeting tijd 20.00 uur achter op het carpoolgedeelte. Grtz
M marcel gtt Komt weleens kijken 11 sep 2009 #910 origineel gepost door nova.... Wat gaat het hard! A.s vrijdag alweer een meeting tijd 20.00 uur achter op het carpoolgedeelte. Grtz gelukkig :wub
origineel gepost door nova.... Wat gaat het hard! A.s vrijdag alweer een meeting tijd 20.00 uur achter op het carpoolgedeelte. Grtz gelukkig :wub
R rabbitopc Komt hier geregeld 11 sep 2009 #911 ik kom ook met de manta :thumbup en maik oo kals het goed is met de vec.
M marcel gtt Komt weleens kijken 11 sep 2009 #912 wat zyn de mercedesen coupe van vroeger traag zeg . zelfs een sjonnie met vosse staart met bybehorende manta B GSI en een wannebee corsa a GSI (renault gt turbo) houden zo iets met gemak by . het was weer gezellie . John houd je ons ff op de hoogte over de roermond toestand??:thumbup
wat zyn de mercedesen coupe van vroeger traag zeg . zelfs een sjonnie met vosse staart met bybehorende manta B GSI en een wannebee corsa a GSI (renault gt turbo) houden zo iets met gemak by . het was weer gezellie . John houd je ons ff op de hoogte over de roermond toestand??:thumbup
N nova.... Forumbewoner 12 sep 2009 #913 Was zeker gezellig!!!:vertag Marcel dat doe ik je hoort er nog van Grtz
N nova.... Forumbewoner 28 sep 2009 #914 9 oktober geen mac meeting deze wordt verzet naar 16 oktober 20.00 uur....
N nova.... Forumbewoner 17 okt 2009 #916 Was weer super gezellig gisteravond was wel een beetje fris maar eenmaal binnen was het aangenaam ............ Ik had gebak bij (zoals belooft) en er waren er een paar dat dat wel lusten..die zullen zen dikke kop wel houden :wors Bart moest weer weg... :hmmz:hmmz Opkomst een aantal astra Gs en een corsa d opc.... en een verdwaalde renault laguna op naar November. grtz
Was weer super gezellig gisteravond was wel een beetje fris maar eenmaal binnen was het aangenaam ............ Ik had gebak bij (zoals belooft) en er waren er een paar dat dat wel lusten..die zullen zen dikke kop wel houden :wors Bart moest weer weg... :hmmz:hmmz Opkomst een aantal astra Gs en een corsa d opc.... en een verdwaalde renault laguna op naar November. grtz
M marcel gtt Komt weleens kijken 7 nov 2009 #917 we zullen weer zien wie er a.s vrydag nog durven komen naar deze gezellig meeting .
S Stoeipoes Lid 13 nov 2009 #919 Tis weer voorbij de meeting was niet druk.. zal wel aan de tijd van het jaar liggen,maar het was wel gezellig:thumbup
Tis weer voorbij de meeting was niet druk.. zal wel aan de tijd van het jaar liggen,maar het was wel gezellig:thumbup
G GTC_Michieleke Komt weleens kijken 15 nov 2009 #920 Wanneer zijn deze meetings? (zal waarschijnlijk hier wel ergens staan, maar deze vraag is wel wat makkelijker te stellen natuurlijk...)
Wanneer zijn deze meetings? (zal waarschijnlijk hier wel ergens staan, maar deze vraag is wel wat makkelijker te stellen natuurlijk...)