N nova.... Forumbewoner 19 mrt 2010 #942 Goed bezig! Was gezellig buiten,en lekker druk met opels en een renault en een verdwaalde taxi:sleeping
Goed bezig! Was gezellig buiten,en lekker druk met opels en een renault en een verdwaalde taxi:sleeping
N nova.... Forumbewoner 20 mrt 2010 #944 origineel gepost door ST1 V6 Hopelijk lukt het volgende keer om er bij te zijn. ST1 V8. is goed ben:thumbup
origineel gepost door ST1 V6 Hopelijk lukt het volgende keer om er bij te zijn. ST1 V8. is goed ben:thumbup
G GTC_Michieleke Komt weleens kijken 30 mrt 2010 #945 Hey allemaal, Ik gaat er de volgende keer ook bij proberen te zijn.... Ik kan me nu eindelijk vertonen met de normale wielen... Die wintervelgen is maar niets hoor! Tot de volgende (2e vrijdag in April?!)
Hey allemaal, Ik gaat er de volgende keer ook bij proberen te zijn.... Ik kan me nu eindelijk vertonen met de normale wielen... Die wintervelgen is maar niets hoor! Tot de volgende (2e vrijdag in April?!)
N nova.... Forumbewoner 9 apr 2010 #947 Was weer een gezellige avond...nou net :agent Tot mei:thumbup
N nova.... Forumbewoner 10 apr 2010 #949 origineel gepost door ST1 V6 Hijs fijn, had de datum op de 16e staan:sleeping ST1 V6. hahah... kan de 16 ook ff komen:thumbup
origineel gepost door ST1 V6 Hijs fijn, had de datum op de 16e staan:sleeping ST1 V6. hahah... kan de 16 ook ff komen:thumbup
N nova.... Forumbewoner 5 mei 2010 #951 14 mei altijd 2 de vrijdag van de maand 20.00 uur carpoolplaats
D dabok Komt hier geregeld 5 mei 2010 #952 Jammer dat het vrijdags is, zit dan elke avond te pokeren om de helse week af te sluiten haha!
N nova.... Forumbewoner 6 mei 2010 #953 origineel gepost door dabok Jammer dat het vrijdags is, zit dan elke avond te pokeren om de helse week af te sluiten haha! gewoon een keer niet pokeren is altijd gezellig bij de mac dit is ons uitje om een keer een helse week af te sluiten :thumbup:thumbup
origineel gepost door dabok Jammer dat het vrijdags is, zit dan elke avond te pokeren om de helse week af te sluiten haha! gewoon een keer niet pokeren is altijd gezellig bij de mac dit is ons uitje om een keer een helse week af te sluiten :thumbup:thumbup
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 12 mei 2011 #954 Ik kom ook weer es die kant op. Neem deze keer de 2 wieler mee, wil het flight forum nu eens goed verkennen king:
Ik kom ook weer es die kant op. Neem deze keer de 2 wieler mee, wil het flight forum nu eens goed verkennen king:
S ST1 V6 Post best veel 14 mei 2010 #957 Sorry net binnen,nog aan de commodore gs/e gewerkt had ik reeds afgesproken voor vanavond....maybe next time ST1 V8.
Sorry net binnen,nog aan de commodore gs/e gewerkt had ik reeds afgesproken voor vanavond....maybe next time ST1 V8.
N nova.... Forumbewoner 15 mei 2010 #958 Gezellig was het gisteravond en en de opkomst was zeer mooiii 9opels en een renault..:thumbup LImburgers bedankt:vertag
Gezellig was het gisteravond en en de opkomst was zeer mooiii 9opels en een renault..:thumbup LImburgers bedankt:vertag