M misaborg Post best veel 16 dec 2008 #841 Dan probeer ik ook weer eens langs Veldhoven te knallen. Misschien dat ze dan met al die snelwegen daar dan ook wat verder zijn. king:
Dan probeer ik ook weer eens langs Veldhoven te knallen. Misschien dat ze dan met al die snelwegen daar dan ook wat verder zijn. king:
G groenetijger Komt hier geregeld 16 dec 2008 #843 Dat is een ramp, maar gelukkig mag je daarvoor al mooi de afslag nemen heheh.. Het is al bijna januari
Dat is een ramp, maar gelukkig mag je daarvoor al mooi de afslag nemen heheh.. Het is al bijna januari
G groenetijger Komt hier geregeld 17 feb 2009 #844 Helaas heb ik het toch moeten missen.. AGAIN AGAIN AGAIN.. Maargoed, op naar de volgende keer. Tegen die tijd ben ik wel klaar met me huis
Helaas heb ik het toch moeten missen.. AGAIN AGAIN AGAIN.. Maargoed, op naar de volgende keer. Tegen die tijd ben ik wel klaar met me huis
N nova.... Forumbewoner 17 feb 2009 #846 origineel gepost door groenetijger Helaas heb ik het toch moeten missen.. AGAIN AGAIN AGAIN.. Maargoed, op naar de volgende keer. Tegen die tijd ben ik wel klaar met me huis Ok dan:thumbup
origineel gepost door groenetijger Helaas heb ik het toch moeten missen.. AGAIN AGAIN AGAIN.. Maargoed, op naar de volgende keer. Tegen die tijd ben ik wel klaar met me huis Ok dan:thumbup
M marcel gtt Komt weleens kijken 19 feb 2009 #848 het was weer gezellig al zeg ik het zelf .:hmmz nu nog ff beter weer en alles komt goed.
N nova.... Forumbewoner 1 jan 2009 #849 DE eerste van 2009 2de vrijdag van januari... tijd:20.00 uur Buiten Brrrr... dan maar naar binnen!
M marcel gtt Komt weleens kijken 9 jan 2009 #851 origineel gepost door nova.... DE eerste van 2009 2de vrijdag van januari... tijd:20.00 uur Buiten Brrrr... dan maar naar binnen! veel plezier met al je vrienden die komen . ik zeg bonsai
origineel gepost door nova.... DE eerste van 2009 2de vrijdag van januari... tijd:20.00 uur Buiten Brrrr... dan maar naar binnen! veel plezier met al je vrienden die komen . ik zeg bonsai
N nova.... Forumbewoner 11 mrt 2009 #854 Er komen er ook een paar astra s uit rotterdam en omg:thumbup
N nova.... Forumbewoner 13 jan 2009 #855 AAN marcel,Ja het was koud maar stond lekker niet alleen. Eikel:sleeping Willem Ok volgende keer beter
AAN marcel,Ja het was koud maar stond lekker niet alleen. Eikel:sleeping Willem Ok volgende keer beter
A asconiakkefietje Komt weleens kijken 11 mrt 2009 #856 denk dat ik ook maar even langs kom...helaas wel met d'n corsa en niet met de asci:cry
N nova.... Forumbewoner 15 jan 2009 #859 origineel gepost door groenetijger Godsamme die heb ik gemist... Volgende dan maar? Das goed:thumbup
M marcel gtt Komt weleens kijken 13 mrt 2009 #860 origineel gepost door nova.... maakt niet uit zolang het mar opel is ja das wat jy dacht .:swear ik dacht daar toch net ff anders over .
origineel gepost door nova.... maakt niet uit zolang het mar opel is ja das wat jy dacht .:swear ik dacht daar toch net ff anders over .