Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee hoor diamter en lengte uitlaat kan ook vermogen verlies veroorzaken! De lamda die bij de kat zit meet enkel waarden ter controle word niet gebruikt voor het motor management.
Ik heb hem inmiddels al thuis liggen. Ziet er wel errug groot uit moet ik zeggen. Ergens van de week maar afspraak maken bij de garage om er tussen te laten lassen.
bij Raymundus zelfs knellend te bestellen op Kenteken kijk op marktplaats de blauwe uitlaat advertenties voor je type auto . gebruik ze als beun ook nog geen problemen gehad al diverse vervangen prijs ongeveer 29€
@Famempeters wrote:bij Raymundus zelfs knellend te bestellen op Kenteken kijk op marktplaats de blauwe uitlaat advertenties voor je type auto . gebruik ze als beun ook nog geen problemen gehad al diverse vervangen prijs ongeveer 29€
Deze heb ik ook gebruikt gewoon twee klemmen erop en klaar niks geen gelas aan de uitlaat.