Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!
Ik opteer voor xenon H11. Mooi op kleur met de H7 xenon en niet zo een kerstboom effect als met led dagrij lampen :afro Ik gebruik mijn mistpitten als dagrij units.
Op ebay.co.uk voor een leuk bedrag een setje mistpitten met led erin kunnen kopen, plug and play, dimmend op dimlicht en canbus proof. Het uitproberen waard of de looks bevallen,
Hier iig genoeg balasten ect liggen om ook even voor Xenon te kijken, wel even H11 lampjes bestellen!
Vanmiddag nog even de sierstukken gepolijst, nu is het meer naar mijn zin! Nik van NM parts is nog even op vakantie, over een paar weken komen ze er onder.
Vanmiddag even de Vec gesopt, en gisteren nog even winterbandjes gekocht via MP, goed tweedehands zetje Dunlop Wintersport 3D, maatje 215/55R17, net even een maatje hoger dan origineel 215/50R17,dus vult de wielkast net even meer. setje wat over is zal ik hier even op MP zetten,
Nog geen tijd gemaakt om de mistunits om te wisselen, misschien van de week even doen,
net even de Led mist units erin geklust, staat best mooi, maar de beloofde dimfunctie werkt niet en bovendien knipperen de leds ook na als de verlichting uit is. Dus setje gaat retour afz, of er moet iemand zijn die weet hoe dit makkelijk voor een elektroleek te fiksen is. H11 xenon was gelukkig al besteld en is onderweg.
Vanmiddag richting Noordwijkerhout, afspraak met Nik, NM parts, voor het monteren/lassen van de OPC Look eindstukken!
Even goed met Nik naar de diffusor gekeken, door de vorm van de uitsparingen komen de sierstukken eigenlijk een beetje naar buiten te staan, was me al eerder opgevallen bij de echte OPC SW's maar snap nu waarom.
Oem duplex, schuine stukken eraf slijpen
stukje pijp van 60mm aangpast
even passen en aflassen
nummer 2
en thuis
morgen even wat betere piccies schieten! het staat iig echt superdik!!
@lucas1975 wrote:Vanmiddag richting Noordwijkerhout, afspraak met Nik, NM parts, voor het monteren/lassen van de OPC Look eindstukken!
Even goed met Nik naar de diffusor gekeken, door de vorm van de uitsparingen komen de sierstukken eigenlijk een beetje naar buiten te staan, was me al eerder opgevallen bij de echte OPC SW's maar snap nu waarom. !
:thumb looking good :thumb Bekend gezicht :jerry
Die originele OPC staan idd nogal wijd uit en naar achter :vertag
Mooi dat je ze niet zo ver als een originele naar 'buiten' hebt gestoken. Lijkt bij sommige OPC wel of ze er 10CM uit komen. Vind het zo echt mooi :thumbup