Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!
Lucas, zet je ook donkere koplampen en smoked knipperlichten erin? Denk dat dat het hele verhaal af maakt, met de zwart chrome elementen die je erin zet/hebt?
Ahh, ik denk dat ik de knippers aan de zijkant gewoon wit laat, dan vallen ze mooi weg in het pannacotta kleurtje. Als ik er smoke varianten op monteer gaan ze opvallen.
Ik doe wel Philips silvervision lampjes in de koplampen, is dat oranje aan de voorkant mooi weg!
Vandaag kwam de linker koplamp binnen, een zeer mooie unit waardoor degene die ik van de week heb gekocht nogal geel overkomt, al even gepolijst maar ik kreeg het gele er helaas niet uit.
even overleg gehad met de schadehersteller, ze gaan aankomende vrijdag de Vectra weer opbouwen, dus tot dan de tijd om een mooiere unit te vinden. Zo niet dan houd ik voorlopig even de normale units erin.
Vanochtend de koplampen bij de schadehersteller gebracht, Ze waren druk bezig met de Vectra, de nieuw bumpers stonden al mooi in de lak en de OPC voorbumper was weer in elkaar . Ze waren de mistpitten aan het monteren, geen piccies gemaakt helaas,
gisteravond nog even aan het polijsten geweest, lampje is er wel van opgeknapt, maar als alles klaar is ga ik nog even langs bij speaker voor een proffesionele koplamp polijst sessie,