Beste Markil, helaas is de levertijd van de hybride nog dramatischer dan de reguliere benzineversie. Mijn niet-hybride is in februari 22 besteld en vorige maand afgeleverd. Ik heb even gecheckt op de Duitse fora en de bestelde hybrides van februari 22 worden afgeleverd in september. Dat zou betekenen dat jouw auto in oktober wordt geproduceerd. Reken twee weken voor transport en dan zou je hem tussen half oktober en eind november mogen verwachten. Heb je nog een een model met zwart dak of trekhaak besteld, dan loopt de levertijd nog zeker een maand op. Indien je dealer bevestigd dat productie in september gepland is, dan moet je de auto met zes weken toch echt wel binnen hebben, of in ieder geval een harde datum horen wanneer ze de auto verwachten. Zelf heb ik twee weken voordat de auto werd afgeleverd al een bevestigingsdatum van de dealer ontvangen.
Ik lees ook dat er veel STs zijn geannuleerd. En behalve de berichten van mede ST rijders in dit forum heb ik mijn auto nog steeds niet op de weg gezien...het lijkt wel of ik de enige ST rijder ben;-) Dat ben ik gelukkig niet, maar het geeft wel aan dat Opel vreselijk veel klandizie aan het verliezen is.
Ik hoop dat je ST snel komt...