B Baas J. Hoort bij de inboedel 19 feb 2010 #1 Vandaag Insignia ruitensproeier kopjes op mn Astra G gezet. In plaats van 4 straaltjes waaieren deze een hele regen over je ruit heen. Werkt effectief! VOOR: NA: Order nummers: Rechts - 12782509 Links - 12782508
Vandaag Insignia ruitensproeier kopjes op mn Astra G gezet. In plaats van 4 straaltjes waaieren deze een hele regen over je ruit heen. Werkt effectief! VOOR: NA: Order nummers: Rechts - 12782509 Links - 12782508
S Spacejam Hoort bij de inboedel 19 feb 2010 #2 Dat heb ik ook op mijn astra h gedaan, werkt net wat beter dan de originele sproeiers.
S syl-astra Komt hier geregeld 19 feb 2010 #5 je ruiten wissers ziteen verkeerd o,nee zijn fotos uit engeland
A astracoupeturbo Komt weleens kijken 19 feb 2010 #6 wat kosten die sproeierkopjes? denk dat ik dat ook maar eens ga doen
S Spacejam Hoort bij de inboedel 19 feb 2010 #7 5euro ongeveer. Bij mij spuiten ze wel deels over de auto heen en volgensmij kan je ze niet afstellen.
5euro ongeveer. Bij mij spuiten ze wel deels over de auto heen en volgensmij kan je ze niet afstellen.
I IMpY Komt hier geregeld 19 feb 2010 #8 In welke opels passen deze nog meer? Astra f ook? Groeten Twan
S Spacejam Hoort bij de inboedel 19 feb 2010 #9 Volgens mij passen ze in alle opels die de sproeiers in de parafaanplaat hebben zitten inplaats van op de motorkap
Volgens mij passen ze in alle opels die de sproeiers in de parafaanplaat hebben zitten inplaats van op de motorkap
L Lamborghini Komt weleens kijken 19 feb 2010 #12 Bedankt voor de tip en nummers. Waar moet ik zoiets bestellen? Gewoon bij de opel dealer?
O OPC Turbo Komt hier geregeld 19 feb 2010 #14 Zal ze ook nog ff doen... volgens mij stond het ook in het Vectra gedeelte... het schijnt ook op de Corsa B te willen met wat meer aanpaswerk. Als je een beetje handig bent lukt dit op vrijwel alle auto's wel.
Zal ze ook nog ff doen... volgens mij stond het ook in het Vectra gedeelte... het schijnt ook op de Corsa B te willen met wat meer aanpaswerk. Als je een beetje handig bent lukt dit op vrijwel alle auto's wel.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 19 feb 2010 #16 Ja, ik was in 5mins klaar. ruitenwissers eraf waterkeeringrubber eraf Raamrubber onderkant eraf Parafaan loshalen + aansluiting op je oude sproeier Oude sproeiers naar binnen eruit drukken Verbindingsslangetje tussen sproeiers loshalen Verbindingsslangetje tussen nieuwe sproeiers zetten Sproeiers in de gaten drukken Alles terug monteren
Ja, ik was in 5mins klaar. ruitenwissers eraf waterkeeringrubber eraf Raamrubber onderkant eraf Parafaan loshalen + aansluiting op je oude sproeier Oude sproeiers naar binnen eruit drukken Verbindingsslangetje tussen sproeiers loshalen Verbindingsslangetje tussen nieuwe sproeiers zetten Sproeiers in de gaten drukken Alles terug monteren
J jacobbroersma Komt weleens kijken 19 feb 2010 #17 het klinkt makkelijk maar ik denk dat ik er iets langer over ga doen het raamrubber aan de onderzijde kun je er zo al halen dan ? is niet gekit ?
het klinkt makkelijk maar ik denk dat ik er iets langer over ga doen het raamrubber aan de onderzijde kun je er zo al halen dan ? is niet gekit ?
L Lamborghini Komt weleens kijken 26 feb 2010 #18 Heb ze net opgehaald bij de dealer Waren € 4,64 bij elkaar. Dat is de goedkoopste, simpelste mod die ik ooit heb uitgevoerd denk ik haha.
Heb ze net opgehaald bij de dealer Waren € 4,64 bij elkaar. Dat is de goedkoopste, simpelste mod die ik ooit heb uitgevoerd denk ik haha.
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 26 feb 2010 #19 Bij men nieuwe Astra H GTC wil ik ze ook voorzien. Is het een kwestie van plug & play?
D dimitri070 Komt weleens kijken 26 feb 2010 #20 yes! het schijnt bij de astra H nog makkelijker te zijn om deze dingen te monteren. Dimitri