leuk feitje over vectra rijders

sw_reijnders

Forumbewoner
Het was mij opgevallen dat de vectra rijders toch eigenlijk wel de GROOTSTE OUWEHOEREN zijn van het hele opel-forum :vertag

Waarin ik zelf natuurlijk ook een behoorlijk aandeel heb :angel.

Heren . . . ik ben trots op jullie king:

ouwehoeren.jpg

origineel gepost door speaker

Spreek alleen ff voor je zelf Bas !! :angel

Nee ik spreek MEDE voor mezelf :angel

Ik bedoel . . . we hebben zelfs een vectra rijder in ons midden met meer dan 10.000 posts :vertag

origineel gepost door sw_reijnders

Spreek alleen ff voor je zelf Bas !! :angel

Nee ik spreek MEDE voor mezelf :angel

Ik bedoel . . . we hebben zelfs een vectra rijder in ons midden met meer dan 10.000 posts :vertag

Ja maar Willem l*lt in alle rubrieken mee. De heeft echt weinig te doen zeg !! :P

moet ook toegeven dat ik vrij veel online ben en af en toe post(en niet altijd ontopic:angel)

Registreerde: 25-5-2008

origineel gepost door gts power

moet ook toegeven dat ik vrij veel online ben en af en toe post(en niet altijd ontopic:angel)

Registreerde: 25-5-2008

Ik had er ook echt veeeeel meer, maar hij is een x ge reset...

Lekker toch, beppen over de vec ! Het is toch wel een wagen om trots op te zijn, en als je elkaar kunt helpen, waarom zouden we het niet doen hé.

+ nog een feitje......

Wisten jullie dat Willem ook wel eens mee bept onder een andere naam , omdat ie bij een van zijn matties zit en niet zonder het forum kan !! :jerry

+ nog een feitje......

Wisten jullie dat Willem ook wel eens mee bept onder een andere naam , omdat ie bij een van zijn matties zit en niet zonder het forum kan !! :jerry

Dus hij post stiekum nog meer???

:D:D:D:D

de gladjanus

Terug
Naar boven