E Eric BB Komt weleens kijken 1 nov 2010 #21 origineel gepost door Ghanz is er mogelijk ook een moderator die de avaters aan kan passen ????? Sorry hij mocht niet groter.. Ik kan je de originele foto wel sturen als je hem zo mooi vind?
origineel gepost door Ghanz is er mogelijk ook een moderator die de avaters aan kan passen ????? Sorry hij mocht niet groter.. Ik kan je de originele foto wel sturen als je hem zo mooi vind?
G Ghanz Forumbewoner 1 nov 2010 #22 haha, ik ken wel betere plaatjes van corrado`s jammer dat je je niet bekeren wilt naar het betere merk.
haha, ik ken wel betere plaatjes van corrado`s jammer dat je je niet bekeren wilt naar het betere merk.
A asfaltmaffia Post best veel 2 nov 2010 #23 duurt lang dan had het binnen 5 dagen op me pc na me verhuizing de 21e
E Eric BB Komt weleens kijken 6 nov 2010 #25 Rob heeft nog steeds geen internet.. Misschien maar goed ook want hij heeft me vandaag goed geholpen met stenen afbikken.. Dat ging hem goed af.:wors
Rob heeft nog steeds geen internet.. Misschien maar goed ook want hij heeft me vandaag goed geholpen met stenen afbikken.. Dat ging hem goed af.:wors
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 6 nov 2010 #26 kijk zolang het duurt kun je der mooi gebruik van maken zal hij straks wel de 1ste zijn in borculo met internet of niet ???:jerry:jerry:jerry
kijk zolang het duurt kun je der mooi gebruik van maken zal hij straks wel de 1ste zijn in borculo met internet of niet ???:jerry:jerry:jerry
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 15 nov 2010 #27 origineel gepost door Eric BB Rob heeft nog steeds geen internet.. Misschien maar goed ook want hij heeft me vandaag goed geholpen met stenen afbikken.. Dat ging hem goed af.:wors I'm back!!! :agent:agent:agent KUT-KPN :thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown Ja, slopen gaat me goed af.
origineel gepost door Eric BB Rob heeft nog steeds geen internet.. Misschien maar goed ook want hij heeft me vandaag goed geholpen met stenen afbikken.. Dat ging hem goed af.:wors I'm back!!! :agent:agent:agent KUT-KPN :thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown Ja, slopen gaat me goed af.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 15 nov 2010 #28 mooi da je er weer bent t,was zooo rustig :jerry:jerry
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 15 nov 2010 #29 Ja saai hé? Maar ik ben dr weer dus pas maar op Popke. :jerry