Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
grote mast bij t huis voor de telefoon en internet:jerry
en dat zn kleine broertje hem mist snap ik wel hoor niemand die leuke Opels voor m uitzoekt
Voordat hij een leuke Opel voor me uitzoekt zal hij eerst mijn auto moeten verkopen voor een leuke prijs..
Maar ik kan zelf ook wel zoeken maar er zit weinig soeps bij voor mij..:hmmz
Ben gisteravond nog bij hem geweest dus echt missen doe ik hem niet hoor.. Hij weet ook nog niet van het bestaan van deze topic maar ik denk dat hij het vanavond wel te horen krijgt op de vergadering van Olde Opels.. :angel
Rob heeft ondertussen nog steeds geen internet... Hij ging af en toe bij onze vader op de PC maar die is ook naar de klote dus onze mafkees is er nog steeds niet haha.