Rick de Kunder
Lid
Goedenmiddag,
Dit weekend viel mij op dat er in de rand van mijn kofferbak een laagje water stond (zie foto). Zijn er toevallig meer mensen die dit probleem (gehad) hebben? of weet iemand waar ik moet zoeken om dit op te lossen?
Alvast bedankt
Rick
Dit weekend viel mij op dat er in de rand van mijn kofferbak een laagje water stond (zie foto). Zijn er toevallig meer mensen die dit probleem (gehad) hebben? of weet iemand waar ik moet zoeken om dit op te lossen?
Alvast bedankt
Rick