LEH lader en klepseals

Jah dat filmpje heb ik al eerder voorbij zien komen! Mooie waardes! Mooi filmpje!

En dat heb je vast niet voor 100 eurootjes kunnen doen:-?

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

nee kosten waren dacht 400 of 500 euro weet het niet meer precies.

Ik denk dat hier boven bedoelt wordt als je al een keer geweest bent en je hebt wat veranderd aan de auto en moet opnieuw worden afgesteld dat het dan 100 euro kost.

@predator wrote:nee kosten waren dacht 400 of 500 euro weet het niet meer precies.

Ik denk dat hier boven bedoelt wordt als je al een keer geweest bent en je hebt wat veranderd aan de auto en moet opnieuw worden afgesteld dat het dan 100 euro kost.

:thumbup Dat bedoelde ik.

Hier nog wat fotos van het vervangen van de kleprubbers:shock: zonder de kop te demonteren! Gewoon met compressor 8bar.

Voor de liefhebbers! Ook het gereedschap wat nodig was...

vyzu2ene.jpg
3yrydymu.jpg
ezu9una5.jpg
7ygemyby.jpg
u3ygagyz.jpg
ave6y6uz.jpg
ru8a4u5a.jpg
zevetuzu.jpg
2egy9ede.jpg
he8a4y2a.jpg
ebe8e6a9.jpg
a5esatyr.jpg
8ababary.jpg

Met dank aan mijn super monteur ;)

@Dillen via pb kan ik geen foto uploaden.. dan ff zo... hij heeft een oude bougie gebruikt...daar een rvs verloop nippeltje op gelast. Zodat je de slang van de compressor en op kan zetten met slangenklem. En de andere kant kan je dat gewoon in 1 van de vier bougie gaten draaien( je kan dan 4 klepjes per keer doen) pas wel op dat je in alle opengaten dicht maakt met papier of iets anders, zodat je de kleine onderdelen(klepveer, rubbers etc er niet laat in vallen:grin:) De compressor houd zn druk gewoon vast zolang de stekker erin zit!

Kleptang kan je online bij een gereedschaps winkel wel bestellen.

Hij had het van zn werk geleend.

Ojah wat ook erg handig is... een pen magneetje! Makkelijk om de 2 veertjes te pakken en terug te monteren.

Succes!

Hier de foto van de bougienippel

Foto komt niet door:?: moet ik ff met de laptop doen denk ik... probeer vanavond wel ff als ik thuis ben.

Hierbij ff fotootje, ff aan elkaar lassen en klaar voor gebruik :) je kunt dus 4 per bougiegat doen... logisch:grin: pas op voor de halve maandjes:grin: schieten zo weg!

junygyte.jpg

Ik heb een tool gekocht bij Vocor .

Is een complete set o.a. hefboom , adaptor voor in het bougiegat met perslucht , tools om de klepveer in te drukken enz...

Terug
Naar boven