Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nee kosten waren dacht 400 of 500 euro weet het niet meer precies.
Ik denk dat hier boven bedoelt wordt als je al een keer geweest bent en je hebt wat veranderd aan de auto en moet opnieuw worden afgesteld dat het dan 100 euro kost.
@predator wrote:nee kosten waren dacht 400 of 500 euro weet het niet meer precies.
Ik denk dat hier boven bedoelt wordt als je al een keer geweest bent en je hebt wat veranderd aan de auto en moet opnieuw worden afgesteld dat het dan 100 euro kost.
@Dillen via pb kan ik geen foto uploaden.. dan ff zo... hij heeft een oude bougie gebruikt...daar een rvs verloop nippeltje op gelast. Zodat je de slang van de compressor en op kan zetten met slangenklem. En de andere kant kan je dat gewoon in 1 van de vier bougie gaten draaien( je kan dan 4 klepjes per keer doen) pas wel op dat je in alle opengaten dicht maakt met papier of iets anders, zodat je de kleine onderdelen(klepveer, rubbers etc er niet laat in vallen:grin De compressor houd zn druk gewoon vast zolang de stekker erin zit!
Kleptang kan je online bij een gereedschaps winkel wel bestellen.
Hij had het van zn werk geleend.
Ojah wat ook erg handig is... een pen magneetje! Makkelijk om de 2 veertjes te pakken en terug te monteren.
Hierbij ff fotootje, ff aan elkaar lassen en klaar voor gebruik je kunt dus 4 per bougiegat doen... logisch:grin: pas op voor de halve maandjes:grin: schieten zo weg!