LEH lader en klepseals

die intercooler heb ik ook, alleen dan gemonteerd op een corsa b

past prima achter de originele bumper, ligt er maar net aan hoever je m naar achter kan en wil plaatsen ( en hoeveel versteviging je uit je bumper wil halen ), ik heb er iig ook de airco voor opgeofferd (past wel onzichtbaar )

nouja, ik zeg: zoek @ de engelse ebay en betaal via paypal, kan je n stuk goedkoper uit zijn als bij TX EDS VMAX oid...

Belgium turbo, heb je alweer bericht terug gekregen van courtenaysport voor de turbo en toebehoren? Ben ff benieuwd of we hetzelfde moeten doen;-) het is geen pakje boter wat we moeten hebben:razz: vandaar... en ben benieuwd of we hetzelfde gaan betalen. Alvast bedankt.

Hoor graag van je.

Pb'en we anders wel ff goed?

Groeten john theedens

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

http://www.txautosport.co.uk/mk4-astra-g-gsi-coupe-sri-turbo-intercooler-kit-z20let-58-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

omgerekend naar euro's kost de TX intercoolerset € 353,50. dat is compleet met slimline fans.

http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-...its=Car+Make:Vauxhall&hash=item4abb8275b1" onclick="window.open(this.href);return false;

deze jongen hier kost omgerekend € 270,74, maar dat is zonder fans.

Mijn airco doet het momenteel niet, en voorlopig laat ik dat zo, maar ik ben niet van plan hem helemaal weg te halen, want in de toekomst wil ik dat ik hem gewoon weer kan gebruiken.

Mijn vraag nu,

Dient de bestaande fan alleen maar voor de koeling van de airco, of slaat deze ook in als de motor te warm wordt? Ik denk het 2e, dus in mijn ogen zijn die slimline fans echt nodig als ik in front mounth intercooler plaats.... Toch??

mvg matty

slim fans zijn echt nodig, en je moet die sensor van je oude fan afknippen en ertussen stoppen anders krijgt die storingen.

ben eigenlijk wel benieuwd of die sensor ook nieuw tekoop is en hoe duur ze zijn, de mijnes doet nogal vaak laatste tijd.

Oke bedankt Dion, die van tx lijkt me niet te duur als ik het zo vergelijk.

Het is een mooi compleet set. EDS is wel een heel stuk duurder ermee. weet niet waar dat aan ligt??

mvg Matty

Nee idd geen front mounth :???:

Al de onderdelen samen bij courtenay kosten 736 pond ;) LEH turbo + pakkingset , cilinderkoppakking set + 16 klepseals , 10 cilinderkopbouten , tapeinden , distributie + span en looprollen .

@opeltje16Vsport wrote:Dat is aardig te behappen... red je in Nederland echt niet voor dat bedrag... ;)

Jah in Belgie is het nog slechter !!! 2070€ voor een origineel LET turbotje te monteren en als je dan zegt monteer een LEH lader dan staan ze je aan te hapen met een dwaze kop alsof je chinees spreekt :jerry

@belgium turbo wrote:@opeltje16Vsport wrote:Dat is aardig te behappen... red je in Nederland echt niet voor dat bedrag... ;)

Jah in Belgie is het nog slechter !!! 2070€ voor een origineel LET turbotje te monteren en als je dan zegt monteer een LEH lader dan staan ze je aan te hapen met een dwaze kop alsof je chinees spreekt :jerry

zeker naar de dealer geweest? :jerry

@dion87 wrote:en kwa buizen werk is het beetje afhankelijk van welke power je uiteindelijk wil gaan draaien.

57mm is prima tot de 280pk

63mm 280/300

en boven de 300pk is het wel handig om 76mm buizen te hebben.

dit is mij althans verteld door iemand die er best verstand van heeft.

Ja 76mm en dan een gas klep van 60mm :thumb

60mm buizen is meer dan dik zat tot 600pk.

Hoe dikker de buizen hoe groter het turbogat en als je gasklep 60mm is heeft groter ook geen nut.

Mvg André

Vandaag ook mijn LEH lader besteld bij Courtenay samen met nog wat andere onderdelen :)

Enkel moet ik nog de passende software hebben zit te denken aan EDS , V-MAX :???:

Kan ook terecht bij F.janssen voor de software kost daar 550€ .

@belgium turbo wrote:Zo voor de software kan ik bij EDS terecht kost daar slecht 100€ :D

Idd zeer scherpe prijzen bij EDS, heb ook 100 euro betaald voor upgrade software na plaatsing FMIC.

Van rond de 500,- gemiddeld bij de meeste tuners, 100euro bij eds? Komt dat wel goed dan? Of is dat een standaard software upgrade? Hoe moet ik dit zien?

Heb bij ulimited tuning info gevraagd software op maat, duurt ongeveer een halve dag. En 2 of 3 keer op de bank.

Wat krijg je bij eds voor die 100e? Ben erg benieuwd. Groeten

@john.t wrote:Van rond de 500,- gemiddeld bij de meeste tuners, 100euro bij eds? Komt dat wel goed dan? Of is dat een standaard software upgrade? Hoe moet ik dit zien?

Heb bij ulimited tuning info gevraagd software op maat, duurt ongeveer een halve dag. En 2 of 3 keer op de bank.

Wat krijg je bij eds voor die 100e? Ben erg benieuwd. Groeten

ik ben hier geweest.

Leveren super werk en lekker in de buurt.

http://www.vdbworks.nl/

mijn auto staat op hun site onder video's

Terug
Naar boven