Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oké, helder. Idd. een reëel technisch defect aan een stukje hardware is natuurlijk ook altijd mogelijk. Ik weet niet of je een uitvoering hebt met verkeersborden herkenning etc. etc? Zo, ja, dan zou ook dat eigenlijk niet meer moeten werken op dit moment.
We gaan het denk ik wel lezen als jij de auto terughebt.
Da's volgens mij de camera die verkeersborden herkent en die tevens dienst doet als regensensor. Mocht je ook adaptieve cruisecontrol hebben dan sluit ik niet uit dat daarvoor ook die camera dient.
Dat flikkeren van het lampje van de lane assistent is imho vrij normaal. Als je binnen de bebouwde kom op een 1 baans weg rijdt met een strook voor heen en een strook voor terug en je wijkt ook maar een decimeter af van het exacte midden van 'jouw' rijstrook dan begint de lane assistent al te klagen en te kreunen. Veel mensen zetten daarom de lane assistent uit, ze werden / worden er bloednerveus van.
In de bumper zit ook nog een radar. Geb er adaptieve cruicontrol op. Denk dat er op mijn wagen alle opties op zitten, behalve glazen dak en achterbank verwarming heb ik. Dat heeft de vorige eigenaar niet genomen
de term producteigenschap wordt door dit merk gebruikt om de onkunde en gebrek aan kennis te verbergen, om serieuze problemen niet te hoeven op lossen voor mensne die tientallen euro's besteedden aan dit innerlijk gedrocht.