R RISL Forumbewoner 28 aug 2011 #41 Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Zou je foto's daarvan willen posten hier?
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #42 @ risl nee zo bedoel ik het niet maar deze lip past op bijna alle opels heel mooi hoor
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #43 @ risl nee zo bedoel ik het niet maar deze lip past op bijna alle opels heel mooi hoor
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #44 als ik jou was zou ik gewoon origineel houden en je schroefset aanpassen.
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #45 als ik jou was zou ik gewoon origineel houden en je schroefset aanpassen.
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 30 aug 2011 #46 nou heel veel lager kan mn schroefset nu niet, want kan dan niet meer sturen... Ff kijken hoe t met mn nieuwe velgen volgend seizoen gaat... :thumbup
nou heel veel lager kan mn schroefset nu niet, want kan dan niet meer sturen... Ff kijken hoe t met mn nieuwe velgen volgend seizoen gaat... :thumbup
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 30 aug 2011 #47 nou heel veel lager kan mn schroefset nu niet, want kan dan niet meer sturen... Ff kijken hoe t met mn nieuwe velgen volgend seizoen gaat... :thumbup
nou heel veel lager kan mn schroefset nu niet, want kan dan niet meer sturen... Ff kijken hoe t met mn nieuwe velgen volgend seizoen gaat... :thumbup