Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Commandant gaat niet lukken, wil je het goed doen moet je echt gaan schuren..
Begin grof en steeds schuren tot een fijne korrel (2000)
Daarna nog polijsten en gebruik maken van kunststofpolish.
Er zijn ook speciale reinigingssetjes voor koplampen, werken ongeveer op dezelfde zin..maar hoorde ook dat het na verloop van tijd weer terug is. (Als je wat ervaringen leest op het forum)
Ik heb het ooit gedaan op mijn astra, met gekocht schuurpapier en kunststofpolish, is altijd goed gebleven..het vergt geduld...maar altijd goedkoper als een nieuw setje koplampen
@FKsport wrote:Commandant gaat niet lukken, wil je het goed doen moet je echt gaan schuren..
Er zijn ook speciale reinigingssetjes voor koplampen, werken ongeveer op dezelfde zin..maar hoorde ook dat het na verloop van tijd weer terug is. (Als je wat ervaringen leest op het forum)
Ik heb het ooit gedaan op mijn astra, met gekocht schuurpapier en kunststofpolish, is altijd goed gebleven..het vergt geduld...maar altijd goedkoper als een nieuw setje koplampen
@FKsport wrote:Commandant gaat niet lukken, wil je het goed doen moet je echt gaan schuren..
Bedankt voor je tips, als het beter weer wordt ga ik daar maar eens mee aan de slag.
Ik heb het met het setje van turtle wax gedaan de eerste koplamp werd super mooi maar toen ik met de andere begon was het schuurpapier al uitgewerkt en kreeg ik hem niet goed helder,we zijn nu een half jaar verder en ben weer terug bij af.
Gaat ze nu ook zelf schuren met 2000 en dan een polish er over en dan in de blanke lak.
@chevy vectra 3.2 v6 wrote:Ik heb de mijne nu ook op tafel liggen ga er ook maar aan beginnen moest er toch vanaf was een beugeltje afgebroken ff gelijmd.
Zo twee uurtjes bezig geweest liggen nu voor de kachel te drogen zgan zijn ze geworden alleen een paar steenslagpikkels :thumbup