D Dolby Hoort bij de inboedel 6 mrt 2012 #21 E-bay is na mijn mening een van de veiligste site om dingen te kopen. :thumb
D dion87 Hoort bij de inboedel 6 mrt 2012 #22 http://www.txautosport.co.uk/z20let-tophat--powerpipe-dv-connection-166-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false; deze bedoel je?
http://www.txautosport.co.uk/z20let-tophat--powerpipe-dv-connection-166-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false; deze bedoel je?
B belgium turbo Komt hier geregeld 6 mrt 2012 #24 @dion87 wrote: http://www.txautosport.co.uk/z20let-tophat--powerpipe-dv-connection-166-p.asp deze bedoel je? Ja dat is wat ik nodig heb
@dion87 wrote: http://www.txautosport.co.uk/z20let-tophat--powerpipe-dv-connection-166-p.asp deze bedoel je? Ja dat is wat ik nodig heb
K KadAstra-EF Forumbewoner 6 mrt 2012 #25 Ik heb ook goede ervaringen met Ebay. Welliswaar met pc spelletjes maar goed.. Rik
D derartz Komt hier geregeld 6 mrt 2012 #26 ik heb een tijd terug depo xenon projectors besteld via de duitse ebay. gewoon super goed verlopen, niks op aan te merken. kan iemand uitleggen hoe dat paypall payment precies werkt? of is dat gewoon een kwestie van 'erop' klikken en instructies volgen?
ik heb een tijd terug depo xenon projectors besteld via de duitse ebay. gewoon super goed verlopen, niks op aan te merken. kan iemand uitleggen hoe dat paypall payment precies werkt? of is dat gewoon een kwestie van 'erop' klikken en instructies volgen?
B Basgsi Loopt hier de deur plat 6 mrt 2012 #27 gewoon naar paypal.nl gaan en een account aanmaken en dan kun je die koppelen aan je ebay. dit kun je met creditcard doen of met bankrekening tegenwoordig (of beide)
gewoon naar paypal.nl gaan en een account aanmaken en dan kun je die koppelen aan je ebay. dit kun je met creditcard doen of met bankrekening tegenwoordig (of beide)
M Mr-T-Opel-Astra-G Komt hier geregeld 6 mrt 2012 #28 @Basgsi wrote:gewoon naar paypal.nl gaan en een account aanmaken en dan kun je die koppelen aan je ebay. dit kun je met creditcard doen of met bankrekening tegenwoordig (of beide) Staat allemaal beschreven op de website van paypal.nl hoe je een rekening/Creditcard koppeld aan een paypal rekening, Duurt mogelijk enige dag voordat alles verwerkt is. Maar dat is te verwaarlozen.
@Basgsi wrote:gewoon naar paypal.nl gaan en een account aanmaken en dan kun je die koppelen aan je ebay. dit kun je met creditcard doen of met bankrekening tegenwoordig (of beide) Staat allemaal beschreven op de website van paypal.nl hoe je een rekening/Creditcard koppeld aan een paypal rekening, Duurt mogelijk enige dag voordat alles verwerkt is. Maar dat is te verwaarlozen.
J J.Eland Komt weleens kijken 19 mrt 2012 #29 De laatste tijd zie ik vaak dat er bij onderdelen voor opel staat, kein lieferung zu die Niederlande. Dat vind ik wel je reinste diskriminatie. We hebben nu toch een Europa of heb ik het nou mis?
De laatste tijd zie ik vaak dat er bij onderdelen voor opel staat, kein lieferung zu die Niederlande. Dat vind ik wel je reinste diskriminatie. We hebben nu toch een Europa of heb ik het nou mis?
M marzaz Post best veel 19 mrt 2012 #30 @KadAstra-EF wrote:Ja, Ik hack jouw Paypalrekening, Ik koop iets voor 1000 Euro. Dat merk jij pas een paar dagen later omdat het nu van je rekening wordt afgeschreven ! Je krijgt wel een mailtje dat er een overschrijving heeft plaatsgevonden maar dan is het al te laat he ? Rik een probleem, het paypall adress is wel het afleverings adres,.. dus iets bestellen als hij niet thuis is en w88 aan de deur
@KadAstra-EF wrote:Ja, Ik hack jouw Paypalrekening, Ik koop iets voor 1000 Euro. Dat merk jij pas een paar dagen later omdat het nu van je rekening wordt afgeschreven ! Je krijgt wel een mailtje dat er een overschrijving heeft plaatsgevonden maar dan is het al te laat he ? Rik een probleem, het paypall adress is wel het afleverings adres,.. dus iets bestellen als hij niet thuis is en w88 aan de deur
R RISL Forumbewoner 20 mrt 2012 #31 Weer een topic dat niet thuis hoort bij het 'Astra'-deel van ons forum...verplaatst
T trashmetal Forumbewoner 20 mrt 2012 #32 @marzaz wrote:@KadAstra-EF wrote:Ja, Ik hack jouw Paypalrekening, Ik koop iets voor 1000 Euro. Dat merk jij pas een paar dagen later omdat het nu van je rekening wordt afgeschreven ! Je krijgt wel een mailtje dat er een overschrijving heeft plaatsgevonden maar dan is het al te laat he ? Rik een probleem, het paypall adress is wel het afleverings adres,.. dus iets bestellen als hij niet thuis is en w88 aan de deur je kunt ook een ander aflever adres invoeren geen probleem hoor en als je gelijk contact opneemt met paypal en het geval voorlegd krijg je je geld terug en gaat de koop niet door paypal :thumbup
@marzaz wrote:@KadAstra-EF wrote:Ja, Ik hack jouw Paypalrekening, Ik koop iets voor 1000 Euro. Dat merk jij pas een paar dagen later omdat het nu van je rekening wordt afgeschreven ! Je krijgt wel een mailtje dat er een overschrijving heeft plaatsgevonden maar dan is het al te laat he ? Rik een probleem, het paypall adress is wel het afleverings adres,.. dus iets bestellen als hij niet thuis is en w88 aan de deur je kunt ook een ander aflever adres invoeren geen probleem hoor en als je gelijk contact opneemt met paypal en het geval voorlegd krijg je je geld terug en gaat de koop niet door paypal :thumbup