Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nee daar hoeven we denk ik niet vanuit te gaan of er moet wel een drastisch lage opkomst komen maar met al jullie gezelligheid ga ik dat ook niet verwachten
origineel gepost door lukky
origineel gepost door corsa danny
hey daan had al gereageerd bij hun op de site dat we er wel bij komen staan volgens mij gaan er van ons uit nie zo heel veel
Ik ben helaas met mijn corsa bezig, ff nieuwe motor in hangen dus denk niet dat ik het gaat redden ja dan werk je maar wat harder en langer door... hahaha
Ik ben helaas met mijn corsa bezig, ff nieuwe motor in hangen dus denk niet dat ik het gaat redden ja dan werk je maar wat harder en langer door... hahaha
we beginnen zaterdag en als het meezit kom ik wel ff buurten
donderdag a.s. gaan we de grote feesttent op zetten, het podium en de tafels en stoeltjes klaar zetten, het terrein indelen, de aggegraat en de benodigde kabels trekken.. etc etc we gaan der voor, nu hopen op goed weer en veel volk, want als het een succes is gaan we der zeker een tweede KOLDER in de POLDER van maken...