origineel gepost door black champion
toch zaterdagmiddag nog maar gegaan en zeker geen spijt van gehad!!
super gezzelig zoals we de zeeuwen kennen! wat betreft de organisatie vond ik het voor een eerste weekend meeting helemaal niet slecht, vond alleen de prijzen aan de hoge kant €2,- voor een biertje. maar goed we hebben er niet minder omgedronken.
en nog 3 prijzen mogen pakken
1e prijs kadett a/b/c
2e prijs oldtimers
1e prijs clubspel
wat mij betreft tot volgend jaar! Ja jongens bedankt voor het gezellige weekend, het was weer een geslaagd weekendje, voor jullie en ook voor ons, we hebben zelfs een beetje winst kunnen draaien, en dat lag niet aan de drank prijzen.. want dat was voor de catering.
Ja wat betreft de drank prijzen... wij hebben het uit besteed aan een catering bedrijfje i.v.m. de horeca wet/vergunning en alle rompslomp wat daar bij komt kijken, dus wij hadden daar geen zeggenschap over, maar kan je vertellen volgend jaar hebben we dat in ons eigen beheer... en dan zullen de prijzen wel iets anders liggen, en wat betreft de beker voor de grootste club, wij tellen de inschrijfformulieren, dus als je nergens aan mee doet, moet je nog wel dat formulier in leveren voor de telling van de grootste club, als je met 20 auto"s komt wel tegen iedereen van je cluppie zeggen dat ze papieren inleveren, diegene die ergens aan mee doen krijgen we dan sowieso te zien, maar diegene die denken " ik doe nergens aan mee" moeten dan toch dat papier in leveren en aanvinken grootste club, dus denk dat het daar is mis gegaan....
maar desalniettemin volgend jaar willen we er weer een weekend van maken, dus... hopen weer op jullie komst
IEDEREEN BEDANKT DIE IS GEWEEST EN ONZE EERSTE WEEKEND MEETING TOT EEN SUCCES HEBBEN GEMAAKT..
vriendelijke groeten Opel Club Zeeland
(ps. Opel Tuning Team bedankt voor jullie super leuk geschenk, hangen we in de club)