B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 20 jan 2010 #1 Iemand die hier weet waar ik me koffer kan laten cleanen en wat dit kost? Of iemand die dit voor me kan doen? Tevens mss een handleiding ofzo?
Iemand die hier weet waar ik me koffer kan laten cleanen en wat dit kost? Of iemand die dit voor me kan doen? Tevens mss een handleiding ofzo?
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 20 jan 2010 #2 men neme een stofzuiger :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 20 jan 2010 #3 hahaha, Zoals je wss weet, de uitsparing van de nummerplaat verwijdern, Zoals ALI GSI als je een voorbeeld wilt
hahaha, Zoals je wss weet, de uitsparing van de nummerplaat verwijdern, Zoals ALI GSI als je een voorbeeld wilt
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 20 jan 2010 #5 origineel gepost door stefan m. H@H@ dankzij mij aan dit idee gekomen bartje! haha Gij ben ok zonne goeie stefke:thumbup
origineel gepost door stefan m. H@H@ dankzij mij aan dit idee gekomen bartje! haha Gij ben ok zonne goeie stefke:thumbup
S sw_reijnders Forumbewoner 20 jan 2010 #6 zoek eens een goeie spuiter/schadehersteller op neem aan dat je d'r niet voor naar friesland wil rijden
zoek eens een goeie spuiter/schadehersteller op neem aan dat je d'r niet voor naar friesland wil rijden
G Gupy Komt hier geregeld 20 jan 2010 #7 Speedfactory in Maarheeze is wel een aanrader, die kun je gerust een vakman noemen. www.speedfactory.nl
Speedfactory in Maarheeze is wel een aanrader, die kun je gerust een vakman noemen. www.speedfactory.nl
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 21 jan 2010 #8 origineel gepost door sw_reijnders zoek eens een goeie spuiter/schadehersteller op neem aan dat je d'r niet voor naar friesland wil rijden Waarom en wat kost het ginder
origineel gepost door sw_reijnders zoek eens een goeie spuiter/schadehersteller op neem aan dat je d'r niet voor naar friesland wil rijden Waarom en wat kost het ginder
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 23 jan 2010 #9 Iemand enig idee hoe ik best een gelceand koffer openmaak? Zodat ik me koffer nog kan benutten