S Spacejam Hoort bij de inboedel 3 jan 2011 #21 Het is bij mij echt iets van de laatste maanden, het jaar daarvoor was hij 100% zeker nooit gezakt.
N noci Komt hier geregeld 3 jan 2011 #22 Klopt maar wat maakt dat voor verschil ? hij blijft gewoon iets zweten daarom zie je het ook niet achter de distr kap !
Klopt maar wat maakt dat voor verschil ? hij blijft gewoon iets zweten daarom zie je het ook niet achter de distr kap !
S Spacejam Hoort bij de inboedel 3 jan 2011 #23 Het is bij mij echt iets van de laatste maanden, het jaar daarvoor was hij 100% zeker nooit gezakt.
N noci Komt hier geregeld 3 jan 2011 #24 Dat kan, is ook niet beschreven bij opel wanneer ze wel of niet gaan lekken staat alleen dat het normaal is !
Dat kan, is ook niet beschreven bij opel wanneer ze wel of niet gaan lekken staat alleen dat het normaal is !
J JoopvanBennekom Post best veel 3 jan 2011 #25 heeft iemand een afbeelding waar de waterpomp zit bij de 1.7 dth? een plaatje of foto? is deze makkelijk te vervangen?
heeft iemand een afbeelding waar de waterpomp zit bij de 1.7 dth? een plaatje of foto? is deze makkelijk te vervangen?
N noci Komt hier geregeld 3 jan 2011 #26 Dat kan, is ook niet beschreven bij opel wanneer ze wel of niet gaan lekken staat alleen dat het normaal is !
Dat kan, is ook niet beschreven bij opel wanneer ze wel of niet gaan lekken staat alleen dat het normaal is !
J JoopvanBennekom Post best veel 3 jan 2011 #27 heeft iemand een afbeelding waar de waterpomp zit bij de 1.7 dth? een plaatje of foto? is deze makkelijk te vervangen?
heeft iemand een afbeelding waar de waterpomp zit bij de 1.7 dth? een plaatje of foto? is deze makkelijk te vervangen?
wim-v6 Forumbewoner 5 jan 2011 #29 [rquote=1832613&tid=139524&author=red-bull]hallo, een 1.9 cdti ligt in een combo . mvrg Rob [/rquote] Ow dan is dat weer nieuw???? ik ken ze niet anders als met de 1.7Di 1.7DTi 1.7CDTi motoren. Willem
[rquote=1832613&tid=139524&author=red-bull]hallo, een 1.9 cdti ligt in een combo . mvrg Rob [/rquote] Ow dan is dat weer nieuw???? ik ken ze niet anders als met de 1.7Di 1.7DTi 1.7CDTi motoren. Willem
J JoopvanBennekom Post best veel 5 jan 2011 #31 en hoe kun je de dop dan beste checken? als het zo weinig is? Het systeem komt wel op druk namelijk. en wat kost een dop ongeveer?
en hoe kun je de dop dan beste checken? als het zo weinig is? Het systeem komt wel op druk namelijk. en wat kost een dop ongeveer?
wim-v6 Forumbewoner 5 jan 2011 #32 [rquote=1832613&tid=139524&author=red-bull]hallo, een 1.9 cdti ligt in een combo . mvrg Rob [/rquote] Ow dan is dat weer nieuw???? ik ken ze niet anders als met de 1.7Di 1.7DTi 1.7CDTi motoren. Willem
[rquote=1832613&tid=139524&author=red-bull]hallo, een 1.9 cdti ligt in een combo . mvrg Rob [/rquote] Ow dan is dat weer nieuw???? ik ken ze niet anders als met de 1.7Di 1.7DTi 1.7CDTi motoren. Willem
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 6 jan 2011 #33 ja idd Joop , Anders bestel ik ook eerst een nieuwe dop.
J JoopvanBennekom Post best veel 5 jan 2011 #34 en hoe kun je de dop dan beste checken? als het zo weinig is? Het systeem komt wel op druk namelijk. en wat kost een dop ongeveer?
en hoe kun je de dop dan beste checken? als het zo weinig is? Het systeem komt wel op druk namelijk. en wat kost een dop ongeveer?
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 6 jan 2011 #35 lijkt me sterk bij 180.000km vorige astra G van mij had dik 250.000km en niks aan de hand.
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 6 jan 2011 #36 ja idd Joop , Anders bestel ik ook eerst een nieuwe dop.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 6 jan 2011 #37 mja met wat steenslag ofzo kan het na 1km al gedaan zijn als je echt pech zou hebben. Bij een radiateur is er vrij weinig van te zeggen.
mja met wat steenslag ofzo kan het na 1km al gedaan zijn als je echt pech zou hebben. Bij een radiateur is er vrij weinig van te zeggen.
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 6 jan 2011 #38 lijkt me sterk bij 180.000km vorige astra G van mij had dik 250.000km en niks aan de hand.
J JoopvanBennekom Post best veel 6 jan 2011 #39 maar heb je de lekkage ook waargenomen? Ik zie namelijk niets bij radiateur.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 6 jan 2011 #40 mja met wat steenslag ofzo kan het na 1km al gedaan zijn als je echt pech zou hebben. Bij een radiateur is er vrij weinig van te zeggen.
mja met wat steenslag ofzo kan het na 1km al gedaan zijn als je echt pech zou hebben. Bij een radiateur is er vrij weinig van te zeggen.