B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 27 aug 2009 #1 Iemand enig idee waar ik de kleurcode vind van mijn veccie?
S Silver Loopt hier de deur plat 27 aug 2009 #2 onder de motorkap op het metalen ID plaatje. waar ook je chassisnr enzo op staat.
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 27 aug 2009 #3 Bij de B1 vind je dat plaatje meestal op de "brug", boven je radiateur. Ik heb een geel circeltje om de kleurcode getrokken, je hebt alleen de 3 cijfers nodig die daar staan : Bij een B2 zit dat plaatje op de deurstijl aan de bijrijders kant.
Bij de B1 vind je dat plaatje meestal op de "brug", boven je radiateur. Ik heb een geel circeltje om de kleurcode getrokken, je hebt alleen de 3 cijfers nodig die daar staan : Bij een B2 zit dat plaatje op de deurstijl aan de bijrijders kant.
V VectraDennis Post best veel 27 aug 2009 #4 bij een b1 ook op de stijl aan de bijrijderskant onder de slotvanger. het kan ook een letter met 3 cijfers zijn.
bij een b1 ook op de stijl aan de bijrijderskant onder de slotvanger. het kan ook een letter met 3 cijfers zijn.
wim-v6 Forumbewoner 28 aug 2009 #5 Bij de latere B1 zit in in de rechter deurstijl. Bij de modellen tot '98 zit ie in de motorruimte op de slotplaat. willem
Bij de latere B1 zit in in de rechter deurstijl. Bij de modellen tot '98 zit ie in de motorruimte op de slotplaat. willem
V VectraDennis Post best veel 28 aug 2009 #6 origineel gepost door wim-v6 Bij de latere B1 zit in in de rechter deurstijl. Bij de modellen tot '98 zit ie in de motorruimte op de slotplaat. willem mijn b1 is van 97 Wim :vertag
origineel gepost door wim-v6 Bij de latere B1 zit in in de rechter deurstijl. Bij de modellen tot '98 zit ie in de motorruimte op de slotplaat. willem mijn b1 is van 97 Wim :vertag
wim-v6 Forumbewoner 28 aug 2009 #8 die van mijn zwager is van mei '97 deze zit op de slotplaat, (wel een echte russelheimer natuurlijk). willem
die van mijn zwager is van mei '97 deze zit op de slotplaat, (wel een echte russelheimer natuurlijk). willem
S sjouke Hoort bij de inboedel 28 aug 2009 #9 origineel gepost door sjouke yep verchilt per fabriek geloof ik :hmmz dat dus ? :angel
wim-v6 Forumbewoner 29 aug 2009 #10 Ikwas in de war met een andere Vectra die ik hier regelmatig heb voor onderhoud. (Mijn) Vectra 2.5 V6 jan '96: plaatje in motorruimte Vectra 1.8 16V Jan '96: plaatje in motorruimte (mijn zwager zijn) Vectra 2.0 16V CD station Mei '97: plaatje in deur
Ikwas in de war met een andere Vectra die ik hier regelmatig heb voor onderhoud. (Mijn) Vectra 2.5 V6 jan '96: plaatje in motorruimte Vectra 1.8 16V Jan '96: plaatje in motorruimte (mijn zwager zijn) Vectra 2.0 16V CD station Mei '97: plaatje in deur
wim-v6 Forumbewoner 29 aug 2009 #11 ik denk toch begin '97 gewijzigd toch wel vaag. bij de corsa-B is ie altijd op de slotplaat blijven zitten. Bij mijn combo zit ie wel in de deur ('98) Willem
ik denk toch begin '97 gewijzigd toch wel vaag. bij de corsa-B is ie altijd op de slotplaat blijven zitten. Bij mijn combo zit ie wel in de deur ('98) Willem
V V6-Midnight Komt weleens kijken 30 mrt 2012 #12 @wim-v6 wrote:Bij de latere B1 zit in in de rechter deurstijl. Bij de modellen tot '98 zit ie in de motorruimte op de slotplaat. willem Heb vandaag toevallig mijn bumpers bij gemaakt. Moest daarvoor de kleurcode hebben, en die zat inderdaad in de deur, niet in de motor ruimte,, en tis een 2.5 v6 uit '97. Grtzzz
@wim-v6 wrote:Bij de latere B1 zit in in de rechter deurstijl. Bij de modellen tot '98 zit ie in de motorruimte op de slotplaat. willem Heb vandaag toevallig mijn bumpers bij gemaakt. Moest daarvoor de kleurcode hebben, en die zat inderdaad in de deur, niet in de motor ruimte,, en tis een 2.5 v6 uit '97. Grtzzz