Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb laatst een lambda stuk gehad (bank2 radiateurzijde).
Deze zou nieuw 196 euri zijn, heb er nu een in van een Omega-A C20NE, werkt prima, en kwam nog even rot door de CO meting bij de apk als voorgaande jaren toen de lambda's nog goed waren...
voorpijp vervangen incl kat ivm lekken van de voorpijp, maar nooit katalysator problemen.
ik heb deze 3 gevonden op ebay, als je ze vergelijkt met de foto van willem zie je dat hij na de kat ongveer 5 cm langer is. maar ze hebben het altijd over 2 kat's maar ik zie er toch maar een. zou er ergens anders nog een kat zitten dan?
Ik denk babilonische denk verwarring met de Omega, deze hebben ALTIJD 2 katalysatoren, ook de oudere X25XE en X30XE motoren ivm de pijp links en rechts loopt, tot achteraan de auto.
>> anders zou je eens een foto kunnen maken van het uitlaat systeem van de Y26SE vectra style <<
ik kom er net onder uit en ben er achter, zoals op de foto van jouw, zit het bij mij ook. waar jij je lambda's heb zitten zit er bij mij niks, maar er boven (ik denk het spruitstuk) je krijgt dan de flens--->lambadasonde--->kat---->lambdasonde--->een soort van verdeelstuk die naar de 3 uitlaat poorten gaat, aan de andere kant is dit het zelfde. dus ik denk zelfs dat er 3 kat's onder zitten???
in ieder uitlaat spruitstuk zitten er 2 lambda's en 1 kat, tussen de kat en de lambda's zit nog geen 10 cm, dus een voor de kat en een na. dan komt er een flens en die zit weer vast aan het stuk uitlaat wat op jouw foto staat.
maar dan heb je dus EERST Lambda, dan Kat in spruitstuk, dan nog lambda voor beide banken nameting eerste 2 kats, en dan daar nog eens een nameting over.