J jraaf Hoort bij de inboedel 20 nov 2009 #21 Strakke bak! Veel plezier. Enuh, zeker geen slechte kleur, mooi op te leuken met donkere accenten zoals lampen en ramen. Safe driving Jurgen
Strakke bak! Veel plezier. Enuh, zeker geen slechte kleur, mooi op te leuken met donkere accenten zoals lampen en ramen. Safe driving Jurgen
J jraaf Hoort bij de inboedel 20 nov 2009 #22 origineel gepost door 2000 origineel gepost door GTS2.2DTI Super mooie en strakke GTS, Zilver en Zwart zijn toch wel de mooiste kleuren voor een GTS.. en geel dan? geel is zekers erg apart, maar als ik kon kiezen nam ik arden blauw safe driving Jurgen
origineel gepost door 2000 origineel gepost door GTS2.2DTI Super mooie en strakke GTS, Zilver en Zwart zijn toch wel de mooiste kleuren voor een GTS.. en geel dan? geel is zekers erg apart, maar als ik kon kiezen nam ik arden blauw safe driving Jurgen
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 20 nov 2009 #23 gave auto van wat ik kan zien heeft die zeker ook weinig gelopen of niet?
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 21 nov 2009 #24 Veel plezier met je nieuwe ride, ziet er goed uit :angel
E Edvries Loopt hier de deur plat 21 nov 2009 #26 :thumbup:wors:thumbup Mooie bak! Geniet ervan! groet, Eric
S Spijkcity Komt hier geregeld 21 nov 2009 #28 Dank je allemaal. Hij rijd echt superlekker,niet normaal.
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 20 nov 2009 #29 :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup Mooie bak. Veel veilge kilometertjes gewenst.
:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup Mooie bak. Veel veilge kilometertjes gewenst.
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 21 nov 2009 #30 origineel gepost door 2000 origineel gepost door GTS2.2DTI Super mooie en strakke GTS, Zilver en Zwart zijn toch wel de mooiste kleuren voor een GTS.. en geel dan? Neeh, niet mijn kleur...Maar ieder zijn eigen meug natuurlijk:thumbup
origineel gepost door 2000 origineel gepost door GTS2.2DTI Super mooie en strakke GTS, Zilver en Zwart zijn toch wel de mooiste kleuren voor een GTS.. en geel dan? Neeh, niet mijn kleur...Maar ieder zijn eigen meug natuurlijk:thumbup
N Navy Komt hier geregeld 20 nov 2009 #33 Keurige wagen! Veel veilige en schadevrije kilometers toegewenst!
J Jerk Loopt hier de deur plat 21 nov 2009 #35 Nu niet meer :jerry Nette wagen Spijk :thumbup Is wel een verbetering zeker van die Calibra naar deze dikke Vectra???
Nu niet meer :jerry Nette wagen Spijk :thumbup Is wel een verbetering zeker van die Calibra naar deze dikke Vectra???
G GTS Power Hoort bij de inboedel 20 nov 2009 #40 origineel gepost door janneman vectra c Mooie kleur joh:thumbup Jan mwah................................
origineel gepost door janneman vectra c Mooie kleur joh:thumbup Jan mwah................................