D Deperik Post best veel 6 dec 2010 #41 Vorige week ook even aan het spelen geweest in de sneeuw. Ik zit niet achter het stuur maar een kameraad van mij, die em ook nog eens af laat slaan, haha:sleeping Was even leuk spelen!
Vorige week ook even aan het spelen geweest in de sneeuw. Ik zit niet achter het stuur maar een kameraad van mij, die em ook nog eens af laat slaan, haha:sleeping Was even leuk spelen!
T toccos Lid 7 dec 2010 #44 oei, accidentje gehad?? :-s origineel gepost door kaneelschep De mijne in de straat waar ik hiervoor woonde... Als ik je een foto van nu zou posten wordt iedereen depressief.. de hele voorkant mist namelijk al :hmmz
oei, accidentje gehad?? :-s origineel gepost door kaneelschep De mijne in de straat waar ik hiervoor woonde... Als ik je een foto van nu zou posten wordt iedereen depressief.. de hele voorkant mist namelijk al :hmmz
T toccos Lid 7 dec 2010 #45 oei, accidentje gehad?? :-s origineel gepost door kaneelschep De mijne in de straat waar ik hiervoor woonde... Als ik je een foto van nu zou posten wordt iedereen depressief.. de hele voorkant mist namelijk al :hmmz
oei, accidentje gehad?? :-s origineel gepost door kaneelschep De mijne in de straat waar ik hiervoor woonde... Als ik je een foto van nu zou posten wordt iedereen depressief.. de hele voorkant mist namelijk al :hmmz
T Tim_v_M Lid 8 dec 2010 #46 origineel gepost door toccos oei, accidentje gehad?? :-s Ik niet... Zie: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=135516&page=1
origineel gepost door toccos oei, accidentje gehad?? :-s Ik niet... Zie: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=135516&page=1
T Tim_v_M Lid 8 dec 2010 #47 origineel gepost door toccos oei, accidentje gehad?? :-s Ik niet... Zie: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=135516&page=1
origineel gepost door toccos oei, accidentje gehad?? :-s Ik niet... Zie: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=135516&page=1
A Aapje Hoort bij de inboedel 8 dec 2010 #48 Denk dat toccos doelde op dat bericht van kaneelschep, want die zei dat de hele voorkant mist op dit moment. Zonde btw van die rode kadett-c coupé.... Maargoe, shit happens.
Denk dat toccos doelde op dat bericht van kaneelschep, want die zei dat de hele voorkant mist op dit moment. Zonde btw van die rode kadett-c coupé.... Maargoe, shit happens.
A Aapje Hoort bij de inboedel 8 dec 2010 #49 Denk dat toccos doelde op dat bericht van kaneelschep, want die zei dat de hele voorkant mist op dit moment. Zonde btw van die rode kadett-c coupé.... Maargoe, shit happens.
Denk dat toccos doelde op dat bericht van kaneelschep, want die zei dat de hele voorkant mist op dit moment. Zonde btw van die rode kadett-c coupé.... Maargoe, shit happens.
T Tim_v_M Lid 8 dec 2010 #50 origineel gepost door Aapje Denk dat toccos doelde op dat bericht van kaneelschep, want die zei dat de hele voorkant mist op dit moment. Zonde btw van die rode kadett-c coupé.... Maargoe, shit happens. Oh, wacht. Ik had ff heel de Quote van m gemist, dacht dat dat zijn kadettje was. Je hebt gelijk
origineel gepost door Aapje Denk dat toccos doelde op dat bericht van kaneelschep, want die zei dat de hele voorkant mist op dit moment. Zonde btw van die rode kadett-c coupé.... Maargoe, shit happens. Oh, wacht. Ik had ff heel de Quote van m gemist, dacht dat dat zijn kadettje was. Je hebt gelijk
T Tim_v_M Lid 8 dec 2010 #51 origineel gepost door Aapje Denk dat toccos doelde op dat bericht van kaneelschep, want die zei dat de hele voorkant mist op dit moment. Zonde btw van die rode kadett-c coupé.... Maargoe, shit happens. Oh, wacht. Ik had ff heel de Quote van m gemist, dacht dat dat zijn kadettje was. Je hebt gelijk
origineel gepost door Aapje Denk dat toccos doelde op dat bericht van kaneelschep, want die zei dat de hele voorkant mist op dit moment. Zonde btw van die rode kadett-c coupé.... Maargoe, shit happens. Oh, wacht. Ik had ff heel de Quote van m gemist, dacht dat dat zijn kadettje was. Je hebt gelijk
P Pat70 Post best veel 8 dec 2010 #52 origineel gepost door king corsa Hier mijn bijdrage: foto's zijn van vorig jaar. meer op www.ckadettcaravan.nl zo,die is dus van jou !Zie m vaak staan bij dat bedrijf beginnend met een G. Ik werk sinds kort tegenover jou bij de drukkerij. Dan zie je die witte van mij dus ook nog geregeld !!
origineel gepost door king corsa Hier mijn bijdrage: foto's zijn van vorig jaar. meer op www.ckadettcaravan.nl zo,die is dus van jou !Zie m vaak staan bij dat bedrijf beginnend met een G. Ik werk sinds kort tegenover jou bij de drukkerij. Dan zie je die witte van mij dus ook nog geregeld !!
P Pat70 Post best veel 8 dec 2010 #53 origineel gepost door king corsa Hier mijn bijdrage: foto's zijn van vorig jaar. meer op www.ckadettcaravan.nl zo,die is dus van jou !Zie m vaak staan bij dat bedrijf beginnend met een G. Ik werk sinds kort tegenover jou bij de drukkerij. Dan zie je die witte van mij dus ook nog geregeld !!
origineel gepost door king corsa Hier mijn bijdrage: foto's zijn van vorig jaar. meer op www.ckadettcaravan.nl zo,die is dus van jou !Zie m vaak staan bij dat bedrijf beginnend met een G. Ik werk sinds kort tegenover jou bij de drukkerij. Dan zie je die witte van mij dus ook nog geregeld !!
B bmwmanu Komt weleens kijken 20 dec 2010 #56 Hierbij enkele van mijn kadettjes niet echt in de sneeuw ma toch ook wel
B bmwmanu Komt weleens kijken 20 dec 2010 #57 Hierbij enkele van mijn kadettjes niet echt in de sneeuw ma toch ook wel
K king corsa Komt weleens kijken 21 dec 2010 #58 Met winterbanden...... Laatst kwam ik de straat nog niet meer uit. Met mijn 195/15 achter totaal geen grip, nu 145/13 rijd een stuk beter
Met winterbanden...... Laatst kwam ik de straat nog niet meer uit. Met mijn 195/15 achter totaal geen grip, nu 145/13 rijd een stuk beter
K king corsa Komt weleens kijken 21 dec 2010 #59 Met winterbanden...... Laatst kwam ik de straat nog niet meer uit. Met mijn 195/15 achter totaal geen grip, nu 145/13 rijd een stuk beter
Met winterbanden...... Laatst kwam ik de straat nog niet meer uit. Met mijn 195/15 achter totaal geen grip, nu 145/13 rijd een stuk beter
J jblfreak Hoort bij de inboedel 21 dec 2010 #60 mijne afegelopen weekend was weekendje weg en had helaas geen andere auto tot me beschikking dus moest k iets
mijne afegelopen weekend was weekendje weg en had helaas geen andere auto tot me beschikking dus moest k iets