G GSI Racer Hoort bij de inboedel 16 apr 2012 #243 600pk :shock: en dat op de achterwielen = dikke fun!! :thumb
R royv10 Komt weleens kijken 16 apr 2012 #245 super strak werk weer allemaal! 1 ding is zeker... Botter gaat straks nog veel vlotter :thumbup
B Basgsi Loopt hier de deur plat 17 apr 2012 #247 blijft gaaf om te volgen! Maar denk zelf eerder dat andre de eerste tijd nog langzamer is. Er is nu wel een andere rijstijl gevraagd en een heel ander weggedrag van de auto. Pk's had hij al genoeg :jerry
blijft gaaf om te volgen! Maar denk zelf eerder dat andre de eerste tijd nog langzamer is. Er is nu wel een andere rijstijl gevraagd en een heel ander weggedrag van de auto. Pk's had hij al genoeg :jerry
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 17 apr 2012 #248 600+ dan ben ik benieuwd naar de speclijst :wors
A Andre Botter Post best veel 22 apr 2012 #249 @InjectTheVenom wrote:600+ dan ben ik benieuwd naar de speclijst :wors Eerst nog even 420pk en na afstellen 500 en dan een keer een nieuwe vrij programmeerbare computer er op
@InjectTheVenom wrote:600+ dan ben ik benieuwd naar de speclijst :wors Eerst nog even 420pk en na afstellen 500 en dan een keer een nieuwe vrij programmeerbare computer er op
M mikeopel Lid 23 apr 2012 #250 :thumb ik vind het echt bizar veel werk!! maar wat een resultaat :thumbup ben je nu niet bang voor onderstuur? omdat het gewicht meer naar achteren zit. sterkte met de verbouwing. :wors
:thumb ik vind het echt bizar veel werk!! maar wat een resultaat :thumbup ben je nu niet bang voor onderstuur? omdat het gewicht meer naar achteren zit. sterkte met de verbouwing. :wors
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 23 apr 2012 #254 indd, door de zware neus zal de auto rechtdoor willen (dood gewicht) denk dat hij nu veel scherper stuurt, en met het gas veel beter te sturen is Turbo Insanity, dat kun je wel zeggen ja!! :wors
indd, door de zware neus zal de auto rechtdoor willen (dood gewicht) denk dat hij nu veel scherper stuurt, en met het gas veel beter te sturen is Turbo Insanity, dat kun je wel zeggen ja!! :wors
R Raafisrafi Komt weleens kijken 23 apr 2012 #255 ha Andre je had het ff op de buurman zijn blok gemount om het ff te laten zien voor de duidelijkheid word allemaal erg spanned en super natuurlijk maar helaas betekend dat voor mij dat ik nog langer moet wachten :argue respect, Raaf
ha Andre je had het ff op de buurman zijn blok gemount om het ff te laten zien voor de duidelijkheid word allemaal erg spanned en super natuurlijk maar helaas betekend dat voor mij dat ik nog langer moet wachten :argue respect, Raaf
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 24 apr 2012 #258 stja, wat moet je daar nog op zeggen indd.... :thumbup
J Jerk Loopt hier de deur plat 24 apr 2012 #259 @GSI Racer wrote:stja, wat moet je daar nog op zeggen indd.... :thumbup Ik kom snel eens langs :jerry :thumb :wors
@GSI Racer wrote:stja, wat moet je daar nog op zeggen indd.... :thumbup Ik kom snel eens langs :jerry :thumb :wors