Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lijkt me sturen als die modellen Porsche 911 3.0 sc uit de 80er jaren. Niet te gek vroeg op het gs gaan omdat de neus te licht wordt. Werd destijd opgelost met contragewicht (beton).
@frank de jonge wrote:Lijkt me sturen als die modellen Porsche 911 3.0 sc uit de 80er jaren. Niet te gek vroeg op het gs gaan omdat de neus te licht wordt. Werd destijd opgelost met contragewicht (beton).
Porsche 911 ligt het blok achter de achteras is dus geen midden motor.
Bij een Opel speedster heb je nog minder gewicht op de voor as en die heeft ook geen last van onderstuur.
Bij mij zitt er nog zat gewicht op de vooras mag nog wel minder worden in de toekomst :angel
@Corsa_GSi wrote:Twin Engine, ja leuk, maar kijk naar de diverse Twin Engine Corsa's die in DLD rijden.
2 runs gas geven op de 1/8 of 1/4 mile en ze zijn alweer stuk. :sleeping
De motoren moet ook exact gelijk zijn aan elkaar en je schakelmechanisme moet 2 bakken gaan aansturen EN dat moet natuurlijk ook exact gelijk gaan.
Waarom zou dat moeten? :???: De een past zich wel aan aan de ander hoor.. Ik ken iemand met een straatauto met twee motoren erin en dat waren in het begin twee ongelijke motoren, een 3.0 voorin en een 3,2 achterin. is geen enkel probleem, en hij heeft al vele duizenden km's gereden ermee. Vandaag de dag zitten er 2 3,2's in omdat die nog iets meer vermogen hebben . Auto is overigens een 6l 12 cilinder op kenteken. :agent
Hier kun je er meer over lezen. Let wel op, het is geen Opel...