P Piele Komt hier geregeld 26 okt 2009 #63 Zo.. ff door de wasstraat geweest! (alsof dat zin heeft met dit weer....) Voorkant iets omhoog gegooid zodat ik ff met de GTtjes kon rijden. Afdek kapje rechter kant (waar normaal een spiegel zit) er af gewaaid!! Iemand er nog 1 liggen toevallig? Nieuwe smoke achterlichies gekocht! fotos later.. Sorry Nova_C20xe, blijft toch vrij weinig orgineels meer aan..
Zo.. ff door de wasstraat geweest! (alsof dat zin heeft met dit weer....) Voorkant iets omhoog gegooid zodat ik ff met de GTtjes kon rijden. Afdek kapje rechter kant (waar normaal een spiegel zit) er af gewaaid!! Iemand er nog 1 liggen toevallig? Nieuwe smoke achterlichies gekocht! fotos later.. Sorry Nova_C20xe, blijft toch vrij weinig orgineels meer aan..
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 30 okt 2009 #68 post nog eens wat :kewlpics van de achterkant (als je wilt) Hij kan toch nog wel een eind zakken voor met de GT'tjes? Ik vind de TR:thumbup, maar hij moet echt :thumbdown. Dan is ie :thumbup:thumbup mooi hoor!
post nog eens wat :kewlpics van de achterkant (als je wilt) Hij kan toch nog wel een eind zakken voor met de GT'tjes? Ik vind de TR:thumbup, maar hij moet echt :thumbdown. Dan is ie :thumbup:thumbup mooi hoor!
P Piele Komt hier geregeld 30 okt 2009 #69 Hahaha! Lol 4.5" GAZ veren zijn onderweg uit de UK (tnx MAX ) Starten met die aankopen in de UK trouwens, die koers is nu echt in elkaar gedonderd! Veren kosten me inc,inc 79 pond, was omgerekend 87 euro!!
Hahaha! Lol 4.5" GAZ veren zijn onderweg uit de UK (tnx MAX ) Starten met die aankopen in de UK trouwens, die koers is nu echt in elkaar gedonderd! Veren kosten me inc,inc 79 pond, was omgerekend 87 euro!!
P Piele Komt hier geregeld 5 nov 2009 #71 Nog ff beloofde foto's van de achterkant Kan idd nog wel een stukje zakken, Komt helemaal goed GAZ Rears, 4.5" 250lbs
Nog ff beloofde foto's van de achterkant Kan idd nog wel een stukje zakken, Komt helemaal goed GAZ Rears, 4.5" 250lbs
S sylvester1 Post best veel 6 nov 2009 #72 he piele, Het is een mooie tr zo, de kleur vooral, als je de veren er achter onder heb wil ik graag foto's zien. Ben benieuwd hoe laag hij straks ligt achter succes
he piele, Het is een mooie tr zo, de kleur vooral, als je de veren er achter onder heb wil ik graag foto's zien. Ben benieuwd hoe laag hij straks ligt achter succes
W wessaa Komt hier geregeld 6 nov 2009 #73 heb je nou de lingerie van je vriendin aan het sleepoog gehangen :thumbup
P Piele Komt hier geregeld 6 nov 2009 #74 origineel gepost door wessaa heb je nou de lingerie van je vriendin aan het sleepoog gehangen :thumbup Slipje/remparachute king: @ sylvester1 : Ga ze er vant weekend is onder wurmen, ben ook wel benieuwd BTW, respect voor de jouwe!! :wors:
origineel gepost door wessaa heb je nou de lingerie van je vriendin aan het sleepoog gehangen :thumbup Slipje/remparachute king: @ sylvester1 : Ga ze er vant weekend is onder wurmen, ben ook wel benieuwd BTW, respect voor de jouwe!! :wors:
N Nova_C20xe Komt hier geregeld 21 nov 2009 #75 Heb je de achterveren al eronderr?? K wacht op de :kewlpics
S SG-C20XE Komt weleens kijken 23 nov 2009 #76 Jha we zijn benieuwd hoe strak ze dan zulen staan met de achterveren...
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #78 origineel gepost door Piele origineel gepost door wessaa heb je nou de lingerie van je vriendin aan het sleepoog gehangen :thumbup Slipje/remparachute king: @ sylvester1 : Ga ze er vant weekend is onder wurmen, ben ook wel benieuwd BTW, respect voor de jouwe!! :wors: Er onder wurmen zal niet zo'n probleem zijn. je kunt ze er zo tussen drukken en dan laten zakken aangezien veren 'te' kort zijn.
origineel gepost door Piele origineel gepost door wessaa heb je nou de lingerie van je vriendin aan het sleepoog gehangen :thumbup Slipje/remparachute king: @ sylvester1 : Ga ze er vant weekend is onder wurmen, ben ook wel benieuwd BTW, respect voor de jouwe!! :wors: Er onder wurmen zal niet zo'n probleem zijn. je kunt ze er zo tussen drukken en dan laten zakken aangezien veren 'te' kort zijn.
C CorsaF16 Komt weleens kijken 25 nov 2009 #79 Wat een geile bak... Hierdoor gaat het weer kriebelen om weer een TR/sedan te kopen.
H Hakkie Post best veel 26 nov 2009 #80 :wub Zeker mooi tr-etje:thumbup ik heb btw nog wel zo'n rechter afdekkapje ergens liggen, mocht je hem nog nodig hebben
:wub Zeker mooi tr-etje:thumbup ik heb btw nog wel zo'n rechter afdekkapje ergens liggen, mocht je hem nog nodig hebben