Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@opelpower89 wrote:over de 90 pk lijkt me heel sterk lijkt me stug dat je pk's verdubbeld zijn dan schroef ik gelijk een turbo op me x25xe en dan heb ik ook 340 pk haha
PK's verdubbelen, dan zit je met dit blok op 120 pk, niet op 100.
Maar met de tijd zal deze op de testbank komen, en dan weten we het :thumb
Het is trouwens een OHV blok, en die zijn er alleen in 1.2.n en 1.2.s uitvoering, zelf heeft mijn d kadett standaard 115 pk, en dat vind ik al best rap, dus ben wel eens benieuwd naar die rollen test bank
Ik ben er zelf ook zeer benieuwd naar. Heb geen idee wat ik moet verwachten, na het eerste rondje gereden te hebben dacht ik wel van: Zo kneiters dat gaat wel hard.
Klopt idd de 1.0.s hoord er ook bij, ben benieuwd wat het oplevert, zelf heb ik de 1.6.s automaat , 3 van op kenteken innNederland , en dat gaat ook best rap in combinatie met de kickdown
zo dat heb je snel gedaan, heb zelf eens een Kadett C 1.2S met twee carburateurs gehad en moet zeggen dat die een stuk lichter zijn en betere gewichtsverhouding dan een met CIH en zodoende rap kon meekomen.