A Aapje Hoort bij de inboedel 8 nov 2010 #4 Tja zo kan je ook een City naar de sloop helpen zie z'n voorschermen :sleeping Maar blijft wel prachtig om te zien, jammer van de kreukels.
Tja zo kan je ook een City naar de sloop helpen zie z'n voorschermen :sleeping Maar blijft wel prachtig om te zien, jammer van de kreukels.
A Aapje Hoort bij de inboedel 8 nov 2010 #5 Tja zo kan je ook een City naar de sloop helpen zie z'n voorschermen :sleeping Maar blijft wel prachtig om te zien, jammer van de kreukels.
Tja zo kan je ook een City naar de sloop helpen zie z'n voorschermen :sleeping Maar blijft wel prachtig om te zien, jammer van de kreukels.
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 8 nov 2010 #6 origineel gepost door Aapje Tja zo kan je ook een City naar de sloop helpen zie z'n voorschermen :sleeping Maar blijft wel prachtig om te zien, jammer van de kreukels. die kreukels hou je toch in zo'n auto zie de rekord van Sik
origineel gepost door Aapje Tja zo kan je ook een City naar de sloop helpen zie z'n voorschermen :sleeping Maar blijft wel prachtig om te zien, jammer van de kreukels. die kreukels hou je toch in zo'n auto zie de rekord van Sik
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 8 nov 2010 #7 origineel gepost door Aapje Tja zo kan je ook een City naar de sloop helpen zie z'n voorschermen :sleeping Maar blijft wel prachtig om te zien, jammer van de kreukels. die kreukels hou je toch in zo'n auto zie de rekord van Sik
origineel gepost door Aapje Tja zo kan je ook een City naar de sloop helpen zie z'n voorschermen :sleeping Maar blijft wel prachtig om te zien, jammer van de kreukels. die kreukels hou je toch in zo'n auto zie de rekord van Sik
J Jurgen Hoort bij de inboedel 8 nov 2010 #8 ach die voorschermen zijn nog wel te krijgen Wel een koning hoor in driften :thumbup
J Jurgen Hoort bij de inboedel 8 nov 2010 #9 ach die voorschermen zijn nog wel te krijgen Wel een koning hoor in driften :thumbup
K KoekieTurbo Post best veel 8 nov 2010 #10 Altijd leuk, een c20let in een veel te lichte auto.. en een knap sperretje..:afro
K KoekieTurbo Post best veel 8 nov 2010 #11 Altijd leuk, een c20let in een veel te lichte auto.. en een knap sperretje..:afro
M mayhem Hoort bij de inboedel 8 nov 2010 #12 heb ik ook nog wel eens over gedacht, maar naar t schijnt ze ze door de korte wielbasis erg nerveus met driften. wel vet, dikke underdog met zo'n gebakje
heb ik ook nog wel eens over gedacht, maar naar t schijnt ze ze door de korte wielbasis erg nerveus met driften. wel vet, dikke underdog met zo'n gebakje
M mayhem Hoort bij de inboedel 8 nov 2010 #13 heb ik ook nog wel eens over gedacht, maar naar t schijnt ze ze door de korte wielbasis erg nerveus met driften. wel vet, dikke underdog met zo'n gebakje
heb ik ook nog wel eens over gedacht, maar naar t schijnt ze ze door de korte wielbasis erg nerveus met driften. wel vet, dikke underdog met zo'n gebakje
A Astraman Hoort bij de inboedel 8 nov 2010 #20 Dikke respect, ik zou um niet zo dwars durven gooien tussen die kolommen in de parkeergarage, als je die raakt.
Dikke respect, ik zou um niet zo dwars durven gooien tussen die kolommen in de parkeergarage, als je die raakt.