Kadett city driften

Dikke respect, ik zou um niet zo dwars durven gooien tussen die kolommen in de parkeergarage, als je die raakt. :o

origineel gepost door Astraman

Dikke respect, ik zou um niet zo dwars durven gooien tussen die kolommen in de parkeergarage, als je die raakt. :o

hij heeft ook denk ik 2fast 2 furious Tokyo Drift 100 keer bekeken :P

hij heeft ook denk ik 2fast 2 furious Tokyo Drift 100 keer bekeken :P

als je bang ben om wat te raken, kan je beter niet gaan driften nee :D

Dit is wel een vet filpie, zo hoort dat, en voor degene die zeggen dat dat met een 1200tje ook wel kan, kijk die film nog maar eens ha ha :P

als je bang ben om wat te raken, kan je beter niet gaan driften nee :D

Dit is wel een vet filpie, zo hoort dat, en voor degene die zeggen dat dat met een 1200tje ook wel kan, kijk die film nog maar eens ha ha :P

fuck skyline`s en m3's neem gewoon een kadett city.....

echt heerlijk om te zien hoe die gast speeld met ze auto, hij kan beter wissers nemen op de zijramen...

fuck skyline`s en m3's neem gewoon een kadett city.....

echt heerlijk om te zien hoe die gast speeld met ze auto, hij kan beter wissers nemen op de zijramen...

Terug
Naar boven