G GS2.6 Komt hier geregeld 15 mei 2011 #1 Is de remmerij op de vooras en achteras allemaal hetzelfde bij de; 1.6-1.9-2.0
O ojik14 Komt weleens kijken 18 mei 2011 #2 De dikte van een 1.6 en hoger is gelijk alleen van een 1.2 die is veel dunner en de trommels zijn veel kleiner. Sinus
De dikte van een 1.6 en hoger is gelijk alleen van een 1.2 die is veel dunner en de trommels zijn veel kleiner. Sinus
O ojik14 Komt weleens kijken 18 mei 2011 #3 De dikte van een 1.6 en hoger is gelijk alleen van een 1.2 die is veel dunner en de trommels zijn veel kleiner. Sinus
De dikte van een 1.6 en hoger is gelijk alleen van een 1.2 die is veel dunner en de trommels zijn veel kleiner. Sinus
G GS2.6 Komt hier geregeld 18 mei 2011 #4 Ja klopt, inmiddels heb ik wat plaatjes gevonden, bedankt! De cardanas heeft andere aansluitingen o.a.
Ja klopt, inmiddels heb ik wat plaatjes gevonden, bedankt! De cardanas heeft andere aansluitingen o.a.
G GS2.6 Komt hier geregeld 18 mei 2011 #5 Ja klopt, inmiddels heb ik wat plaatjes gevonden, bedankt! De cardanas heeft andere aansluitingen o.a.
Ja klopt, inmiddels heb ik wat plaatjes gevonden, bedankt! De cardanas heeft andere aansluitingen o.a.