D dussel32 Komt weleens kijken 22 nov 2010 #1 hallo mijn vectra c kachel doet het niet meer ik denk dat mijn kachel weerstand kapot is ik heb hem er al uit maar nu wil ik weten waar ik die kan kopen wie weet waar ik die kan kopen
hallo mijn vectra c kachel doet het niet meer ik denk dat mijn kachel weerstand kapot is ik heb hem er al uit maar nu wil ik weten waar ik die kan kopen wie weet waar ik die kan kopen
S sw_reijnders Forumbewoner 22 nov 2010 #2 makkelijkst (en het duurst) is bij de VOD. verder . . . tja slopen, ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl
makkelijkst (en het duurst) is bij de VOD. verder . . . tja slopen, ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl
S sw_reijnders Forumbewoner 22 nov 2010 #3 makkelijkst (en het duurst) is bij de VOD. verder . . . tja slopen, ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl
makkelijkst (en het duurst) is bij de VOD. verder . . . tja slopen, ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl
D dussel32 Komt weleens kijken 22 nov 2010 #4 tja ben al bij diverse sloperijen geweest,maar je raad het al niks meer:swear
D dussel32 Komt weleens kijken 22 nov 2010 #5 tja ben al bij diverse sloperijen geweest,maar je raad het al niks meer:swear
S sw_reijnders Forumbewoner 22 nov 2010 #6 kijk bij ebay vooral eens op ebay.co.uk en ebay.de daar staan ook verschikkelijk veel onderdelen op.
S sw_reijnders Forumbewoner 22 nov 2010 #7 kijk bij ebay vooral eens op ebay.co.uk en ebay.de daar staan ook verschikkelijk veel onderdelen op.
V VectraDennis Post best veel 22 nov 2010 #8 kijk eens op de site van Klein Gunnewiek in Groenlo. Deze hebben vrij veel voor een C :thumbup
V VectraDennis Post best veel 22 nov 2010 #9 kijk eens op de site van Klein Gunnewiek in Groenlo. Deze hebben vrij veel voor een C :thumbup
D dussel32 Komt weleens kijken 22 nov 2010 #10 origineel gepost door sw_reijnders makkelijkst (en het duurst) is bij de VOD. verder . . . tja slopen, ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl zo heb op de onderdelen lijn vanmiddag nog 1 gevonden in friesland,top site en heb me kachel motor schoon gemaakt met contact spray en ja hoor alles werkt weer top :thumbup en dit heeft me 40 euro gekost bedankt sw_reijnders
origineel gepost door sw_reijnders makkelijkst (en het duurst) is bij de VOD. verder . . . tja slopen, ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl zo heb op de onderdelen lijn vanmiddag nog 1 gevonden in friesland,top site en heb me kachel motor schoon gemaakt met contact spray en ja hoor alles werkt weer top :thumbup en dit heeft me 40 euro gekost bedankt sw_reijnders
D dussel32 Komt weleens kijken 22 nov 2010 #11 origineel gepost door sw_reijnders makkelijkst (en het duurst) is bij de VOD. verder . . . tja slopen, ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl zo heb op de onderdelen lijn vanmiddag nog 1 gevonden in friesland,top site en heb me kachel motor schoon gemaakt met contact spray en ja hoor alles werkt weer top :thumbup en dit heeft me 40 euro gekost bedankt sw_reijnders
origineel gepost door sw_reijnders makkelijkst (en het duurst) is bij de VOD. verder . . . tja slopen, ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl zo heb op de onderdelen lijn vanmiddag nog 1 gevonden in friesland,top site en heb me kachel motor schoon gemaakt met contact spray en ja hoor alles werkt weer top :thumbup en dit heeft me 40 euro gekost bedankt sw_reijnders
S sw_reijnders Forumbewoner 22 nov 2010 #12 is een goeie website ja. meestal zoek ik eerst even ebay en marktplaats af. Daarna heb via onderdelenlijn ook een F17versnellingsbak gevonden in rotterdam voor 450 euro. Incl hydr. druklager en al. top dat het weer is opgelost!! :thumbup
is een goeie website ja. meestal zoek ik eerst even ebay en marktplaats af. Daarna heb via onderdelenlijn ook een F17versnellingsbak gevonden in rotterdam voor 450 euro. Incl hydr. druklager en al. top dat het weer is opgelost!! :thumbup
S sw_reijnders Forumbewoner 22 nov 2010 #13 is een goeie website ja. meestal zoek ik eerst even ebay en marktplaats af. Daarna heb via onderdelenlijn ook een F17versnellingsbak gevonden in rotterdam voor 450 euro. Incl hydr. druklager en al. top dat het weer is opgelost!! :thumbup
is een goeie website ja. meestal zoek ik eerst even ebay en marktplaats af. Daarna heb via onderdelenlijn ook een F17versnellingsbak gevonden in rotterdam voor 450 euro. Incl hydr. druklager en al. top dat het weer is opgelost!! :thumbup
D dussel32 Komt weleens kijken 22 nov 2010 #16 jazeker leuke site,ben wel blij hoor dat die nu weer klaar is moest 70 km rijden zonder kachel brbrbrbrbr koud hoor hahaha maar nu is die dus weer lekker warm mijn afvoer buisje zat verstopt heb die dus ook weer goed schoon gemaakt en zal me echt niet weer gebeuren
jazeker leuke site,ben wel blij hoor dat die nu weer klaar is moest 70 km rijden zonder kachel brbrbrbrbr koud hoor hahaha maar nu is die dus weer lekker warm mijn afvoer buisje zat verstopt heb die dus ook weer goed schoon gemaakt en zal me echt niet weer gebeuren
D dussel32 Komt weleens kijken 22 nov 2010 #17 jazeker leuke site,ben wel blij hoor dat die nu weer klaar is moest 70 km rijden zonder kachel brbrbrbrbr koud hoor hahaha maar nu is die dus weer lekker warm mijn afvoer buisje zat verstopt heb die dus ook weer goed schoon gemaakt en zal me echt niet weer gebeuren
jazeker leuke site,ben wel blij hoor dat die nu weer klaar is moest 70 km rijden zonder kachel brbrbrbrbr koud hoor hahaha maar nu is die dus weer lekker warm mijn afvoer buisje zat verstopt heb die dus ook weer goed schoon gemaakt en zal me echt niet weer gebeuren
T tuono Komt weleens kijken 22 nov 2010 #18 Hallo allemaal, is zo'n kachelweerstand van een gewone anders dan een met ecc??, ik heb de mijne (zonder ecc) gemaakt voor € 1,-, en hij werkt nog steeds , grtjes arius
Hallo allemaal, is zo'n kachelweerstand van een gewone anders dan een met ecc??, ik heb de mijne (zonder ecc) gemaakt voor € 1,-, en hij werkt nog steeds , grtjes arius
T tuono Komt weleens kijken 22 nov 2010 #19 Hallo allemaal, is zo'n kachelweerstand van een gewone anders dan een met ecc??, ik heb de mijne (zonder ecc) gemaakt voor € 1,-, en hij werkt nog steeds , grtjes arius
Hallo allemaal, is zo'n kachelweerstand van een gewone anders dan een met ecc??, ik heb de mijne (zonder ecc) gemaakt voor € 1,-, en hij werkt nog steeds , grtjes arius
D dussel32 Komt weleens kijken 22 nov 2010 #20 ja die weerstand zonder ecc kost bij vod 60 euro nieuw en met kost 245 euro