C champo Loopt hier de deur plat 16 dec 2010 #21 Is het trouwens normaal dat er uit de middelste roosters alleen maar koude lucht komt?
R ___Rebel___ Komt weleens kijken 17 dec 2010 #24 origineel gepost door noci Bij mij senator A2 niet ! Hmmmm:hmmz vreemd. Ik heb een nwe kachel erin maar blaast wel alleen koude lucht in de middelste roosters. Of heb jij je leidingen(buizen) waar warme lucht anders aan gelegd ?
origineel gepost door noci Bij mij senator A2 niet ! Hmmmm:hmmz vreemd. Ik heb een nwe kachel erin maar blaast wel alleen koude lucht in de middelste roosters. Of heb jij je leidingen(buizen) waar warme lucht anders aan gelegd ?
R ___Rebel___ Komt weleens kijken 17 dec 2010 #25 origineel gepost door noci Bij mij senator A2 niet ! Hmmmm:hmmz vreemd. Ik heb een nwe kachel erin maar blaast wel alleen koude lucht in de middelste roosters. Of heb jij je leidingen(buizen) waar warme lucht anders aan gelegd ?
origineel gepost door noci Bij mij senator A2 niet ! Hmmmm:hmmz vreemd. Ik heb een nwe kachel erin maar blaast wel alleen koude lucht in de middelste roosters. Of heb jij je leidingen(buizen) waar warme lucht anders aan gelegd ?
R Ruud B Komt weleens kijken 19 dec 2010 #26 Volgens mij is dat zo ongeveer standaard bij Opel dat de middelste alleen koud doorvoeren. Ik heb het bij al mijn Opels.
Volgens mij is dat zo ongeveer standaard bij Opel dat de middelste alleen koud doorvoeren. Ik heb het bij al mijn Opels.
R Ruud B Komt weleens kijken 19 dec 2010 #27 Volgens mij is dat zo ongeveer standaard bij Opel dat de middelste alleen koud doorvoeren. Ik heb het bij al mijn Opels.
Volgens mij is dat zo ongeveer standaard bij Opel dat de middelste alleen koud doorvoeren. Ik heb het bij al mijn Opels.
N noci Komt hier geregeld 19 dec 2010 #28 De mijne geeft echt wel warme lucht op alle roosters, maar misschien dat het komt dat de mijne airco had ! Het kachelhuis is nog van een airco installatie onder de motorkap is er alles uit gehaald !
De mijne geeft echt wel warme lucht op alle roosters, maar misschien dat het komt dat de mijne airco had ! Het kachelhuis is nog van een airco installatie onder de motorkap is er alles uit gehaald !
N noci Komt hier geregeld 19 dec 2010 #29 De mijne geeft echt wel warme lucht op alle roosters, maar misschien dat het komt dat de mijne airco had ! Het kachelhuis is nog van een airco installatie onder de motorkap is er alles uit gehaald !
De mijne geeft echt wel warme lucht op alle roosters, maar misschien dat het komt dat de mijne airco had ! Het kachelhuis is nog van een airco installatie onder de motorkap is er alles uit gehaald !
U Uniek Post best veel 20 dec 2010 #30 [rquote=1820239&tid=138389&author=Ruud B]Volgens mij is dat zo ongeveer standaard bij Opel dat de middelste alleen koud doorvoeren. Ik heb het bij al mijn Opels.[/rquote] [rquote=1819740&tid=138389&author=champo]Is het trouwens normaal dat er uit de middelste roosters alleen maar koude lucht komt?[/rquote] staat ook zo in de boeken
[rquote=1820239&tid=138389&author=Ruud B]Volgens mij is dat zo ongeveer standaard bij Opel dat de middelste alleen koud doorvoeren. Ik heb het bij al mijn Opels.[/rquote] [rquote=1819740&tid=138389&author=champo]Is het trouwens normaal dat er uit de middelste roosters alleen maar koude lucht komt?[/rquote] staat ook zo in de boeken
U Uniek Post best veel 20 dec 2010 #31 [rquote=1820239&tid=138389&author=Ruud B]Volgens mij is dat zo ongeveer standaard bij Opel dat de middelste alleen koud doorvoeren. Ik heb het bij al mijn Opels.[/rquote] [rquote=1819740&tid=138389&author=champo]Is het trouwens normaal dat er uit de middelste roosters alleen maar koude lucht komt?[/rquote] staat ook zo in de boeken
[rquote=1820239&tid=138389&author=Ruud B]Volgens mij is dat zo ongeveer standaard bij Opel dat de middelste alleen koud doorvoeren. Ik heb het bij al mijn Opels.[/rquote] [rquote=1819740&tid=138389&author=champo]Is het trouwens normaal dat er uit de middelste roosters alleen maar koude lucht komt?[/rquote] staat ook zo in de boeken
G Ghanz Forumbewoner 20 dec 2010 #32 airco in senator geeft wel warme lucht via middenroosters maar dan moet ie wel in die keuze stand staan
airco in senator geeft wel warme lucht via middenroosters maar dan moet ie wel in die keuze stand staan
G Ghanz Forumbewoner 20 dec 2010 #33 airco in senator geeft wel warme lucht via middenroosters maar dan moet ie wel in die keuze stand staan
airco in senator geeft wel warme lucht via middenroosters maar dan moet ie wel in die keuze stand staan