G Ghanz Forumbewoner 6 dec 2012 #681 stripjes en motorkap zijn nu ook gemonteerd, dus Iwan kan a.s weekend hopelijk op transport. en dan gaan we volgend voorjaar wel weer verder met de 3.0. eerst eens een poosje niks
stripjes en motorkap zijn nu ook gemonteerd, dus Iwan kan a.s weekend hopelijk op transport. en dan gaan we volgend voorjaar wel weer verder met de 3.0. eerst eens een poosje niks
G Ghanz Forumbewoner 6 dec 2012 #684 stripjes en motorkap zijn nu ook gemonteerd, dus Iwan kan a.s weekend hopelijk op transport. en dan gaan we volgend voorjaar wel weer verder met de 3.0. eerst eens een poosje niks
stripjes en motorkap zijn nu ook gemonteerd, dus Iwan kan a.s weekend hopelijk op transport. en dan gaan we volgend voorjaar wel weer verder met de 3.0. eerst eens een poosje niks
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 10 dec 2012 #688 Ik wil huidige foto van Iwan zien :kewlpics
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 10 dec 2012 #689 Ik wil huidige foto van Iwan zien :kewlpics
G Ghanz Forumbewoner 10 dec 2012 #690 @stationlod wrote:wat zul ie oe vervelen! ja, ben dr ook bang voor maaar.. gelukkig is er nog genoeg anders te doen. als alleen maar MANTA`s dus hebben we een ascona op het lijstje gezet @ach ed, jij verveelt je ok nie graag enne Logan... special for joew plo... uh Manta Manta
@stationlod wrote:wat zul ie oe vervelen! ja, ben dr ook bang voor maaar.. gelukkig is er nog genoeg anders te doen. als alleen maar MANTA`s dus hebben we een ascona op het lijstje gezet @ach ed, jij verveelt je ok nie graag enne Logan... special for joew plo... uh Manta Manta
G Ghanz Forumbewoner 10 dec 2012 #691 @stationlod wrote:wat zul ie oe vervelen! ja, ben dr ook bang voor maaar.. gelukkig is er nog genoeg anders te doen. als alleen maar MANTA`s dus hebben we een ascona op het lijstje gezet @ach ed, jij verveelt je ok nie graag enne Logan... special for joew plo... uh Manta Manta
@stationlod wrote:wat zul ie oe vervelen! ja, ben dr ook bang voor maaar.. gelukkig is er nog genoeg anders te doen. als alleen maar MANTA`s dus hebben we een ascona op het lijstje gezet @ach ed, jij verveelt je ok nie graag enne Logan... special for joew plo... uh Manta Manta
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 12 dec 2012 #694 De kap moet nog blauw gespoten worden :jerry en al reactie's gehad? op speurders/marktplaats
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 12 dec 2012 #695 De kap moet nog blauw gespoten worden :jerry en al reactie's gehad? op speurders/marktplaats
G Ghanz Forumbewoner 13 dec 2012 #696 ja, heb verdorie echt nog reacties gehad ook en een paar van die gelukszoekers voor 200 euro, kom ik het halen. tja.. dat mag van mij wel, maar dan wel na de rodeo ofzo dus... we trappen er wel een motortje in, en raggen het zelf wel af king: of trappen het opnieuw op marktplaats /speurders /en nog een
ja, heb verdorie echt nog reacties gehad ook en een paar van die gelukszoekers voor 200 euro, kom ik het halen. tja.. dat mag van mij wel, maar dan wel na de rodeo ofzo dus... we trappen er wel een motortje in, en raggen het zelf wel af king: of trappen het opnieuw op marktplaats /speurders /en nog een
G Ghanz Forumbewoner 13 dec 2012 #697 ja, heb verdorie echt nog reacties gehad ook en een paar van die gelukszoekers voor 200 euro, kom ik het halen. tja.. dat mag van mij wel, maar dan wel na de rodeo ofzo dus... we trappen er wel een motortje in, en raggen het zelf wel af king: of trappen het opnieuw op marktplaats /speurders /en nog een
ja, heb verdorie echt nog reacties gehad ook en een paar van die gelukszoekers voor 200 euro, kom ik het halen. tja.. dat mag van mij wel, maar dan wel na de rodeo ofzo dus... we trappen er wel een motortje in, en raggen het zelf wel af king: of trappen het opnieuw op marktplaats /speurders /en nog een
T Thijsje Komt weleens kijken 13 dec 2012 #698 nee, ik help je wel met afraggen king: komt wel goeeed :thumb
T Thijsje Komt weleens kijken 13 dec 2012 #699 nee, ik help je wel met afraggen king: komt wel goeeed :thumb