G Ghanz Forumbewoner 28 nov 2012 #661 ja klopt thijsje.. ging nie passen in gt/e he.. weet je nog.. maar, heb inmiddels al contact gehad met johrin, dus we wachten af. @ pascal.. bedankt voor je aanbod.
ja klopt thijsje.. ging nie passen in gt/e he.. weet je nog.. maar, heb inmiddels al contact gehad met johrin, dus we wachten af. @ pascal.. bedankt voor je aanbod.
T Thijsje Komt weleens kijken 28 nov 2012 #662 En ook daar was op oplossing voor weet je nog. Waailappe hahaha
T Thijsje Komt weleens kijken 28 nov 2012 #663 En ook daar was op oplossing voor weet je nog. Waailappe hahaha
G Ghanz Forumbewoner 28 nov 2012 #664 ja... hak da achteraf maar gedaan... 1x raden waar de bumpertjes nu opkomen en waarom ze toen zijn blijven liggen... hassus. ach.. in beamertje passen ze wel. he broer
ja... hak da achteraf maar gedaan... 1x raden waar de bumpertjes nu opkomen en waarom ze toen zijn blijven liggen... hassus. ach.. in beamertje passen ze wel. he broer
G Ghanz Forumbewoner 28 nov 2012 #665 ja... hak da achteraf maar gedaan... 1x raden waar de bumpertjes nu opkomen en waarom ze toen zijn blijven liggen... hassus. ach.. in beamertje passen ze wel. he broer
ja... hak da achteraf maar gedaan... 1x raden waar de bumpertjes nu opkomen en waarom ze toen zijn blijven liggen... hassus. ach.. in beamertje passen ze wel. he broer
T Thijsje Komt weleens kijken 28 nov 2012 #666 Ja hoor anders vouw ik ze wel dubbel broertjuuh :jerry
T Thijsje Komt weleens kijken 28 nov 2012 #667 Ja hoor anders vouw ik ze wel dubbel broertjuuh :jerry
G Ghanz Forumbewoner 2 dec 2012 #668 nou, gisteren de bumpertjes maar eens gehaald.. en gemonteerd verder nog het een en ander gemonteerd... en hopelijk kunnen we aankomende week verder
nou, gisteren de bumpertjes maar eens gehaald.. en gemonteerd verder nog het een en ander gemonteerd... en hopelijk kunnen we aankomende week verder
G Ghanz Forumbewoner 2 dec 2012 #669 nou, gisteren de bumpertjes maar eens gehaald.. en gemonteerd verder nog het een en ander gemonteerd... en hopelijk kunnen we aankomende week verder
nou, gisteren de bumpertjes maar eens gehaald.. en gemonteerd verder nog het een en ander gemonteerd... en hopelijk kunnen we aankomende week verder
G Ghanz Forumbewoner 4 dec 2012 #678 vandaag heeft de baas weer een bak met vrije tijd los getrokken, om vanmiddag maar weer in het schuurtje te wezen hobby`en en ik moet zeggen.. ai viel goet ( op zijn GB`s dan ) morgenavond schijn ik mijn, voor eerst. laatste deeltjes weer terug te krijgen. :wors tijd voor wat :kewlpics mijn dikke Spoiler, zo als ik m nog ken is gelukkig weer terug gemonteerd.. heeel blij mee in combinatie met mijn Woeste uiterlijk, en ruimte voor elke willekeurige motor staan deze sportieve gordels natuurlijk wel heeel Bruut in mijn snelle interieurtje en vanavond werdt mijn gevoel bevestigd.. kijk maar eens op mijn neusje... ik ben een OPEL :wors :wors :wors :wors :wors
vandaag heeft de baas weer een bak met vrije tijd los getrokken, om vanmiddag maar weer in het schuurtje te wezen hobby`en en ik moet zeggen.. ai viel goet ( op zijn GB`s dan ) morgenavond schijn ik mijn, voor eerst. laatste deeltjes weer terug te krijgen. :wors tijd voor wat :kewlpics mijn dikke Spoiler, zo als ik m nog ken is gelukkig weer terug gemonteerd.. heeel blij mee in combinatie met mijn Woeste uiterlijk, en ruimte voor elke willekeurige motor staan deze sportieve gordels natuurlijk wel heeel Bruut in mijn snelle interieurtje en vanavond werdt mijn gevoel bevestigd.. kijk maar eens op mijn neusje... ik ben een OPEL :wors :wors :wors :wors :wors
G Ghanz Forumbewoner 4 dec 2012 #680 vandaag heeft de baas weer een bak met vrije tijd los getrokken, om vanmiddag maar weer in het schuurtje te wezen hobby`en en ik moet zeggen.. ai viel goet ( op zijn GB`s dan ) morgenavond schijn ik mijn, voor eerst. laatste deeltjes weer terug te krijgen. :wors tijd voor wat :kewlpics mijn dikke Spoiler, zo als ik m nog ken is gelukkig weer terug gemonteerd.. heeel blij mee in combinatie met mijn Woeste uiterlijk, en ruimte voor elke willekeurige motor staan deze sportieve gordels natuurlijk wel heeel Bruut in mijn snelle interieurtje en vanavond werdt mijn gevoel bevestigd.. kijk maar eens op mijn neusje... ik ben een OPEL :wors :wors :wors :wors :wors
vandaag heeft de baas weer een bak met vrije tijd los getrokken, om vanmiddag maar weer in het schuurtje te wezen hobby`en en ik moet zeggen.. ai viel goet ( op zijn GB`s dan ) morgenavond schijn ik mijn, voor eerst. laatste deeltjes weer terug te krijgen. :wors tijd voor wat :kewlpics mijn dikke Spoiler, zo als ik m nog ken is gelukkig weer terug gemonteerd.. heeel blij mee in combinatie met mijn Woeste uiterlijk, en ruimte voor elke willekeurige motor staan deze sportieve gordels natuurlijk wel heeel Bruut in mijn snelle interieurtje en vanavond werdt mijn gevoel bevestigd.. kijk maar eens op mijn neusje... ik ben een OPEL :wors :wors :wors :wors :wors