C c-dett16v Loopt hier de deur plat 19 feb 2011 #1 hallo allemaal, kun je bij een vec c de regensensor ook uitschakelen? ik vind hem echt onhandig, de ene keer wist hij nooit en de andere keer gaat hij als een bezetene tekeer terwijl het maar amper regent.....:thumbdown
hallo allemaal, kun je bij een vec c de regensensor ook uitschakelen? ik vind hem echt onhandig, de ene keer wist hij nooit en de andere keer gaat hij als een bezetene tekeer terwijl het maar amper regent.....:thumbdown
R ReNeGade316 Post best veel 19 feb 2011 #2 neem aan dat je met de op-com dit soort dingen kunt uitschakelen
R ReNeGade316 Post best veel 19 feb 2011 #3 neem aan dat je met de op-com dit soort dingen kunt uitschakelen
J jraaf Hoort bij de inboedel 19 feb 2011 #4 Ja, volgens mij kan dat via de Tech2. Safe driving Jurgen
J jraaf Hoort bij de inboedel 19 feb 2011 #5 Ja, volgens mij kan dat via de Tech2. Safe driving Jurgen
Y yzf1kr Komt hier geregeld 19 feb 2011 #6 Geen TECH2 nodig, kan gewoon met de OP-COM. Ik heb dat onding ook uitgezet, ik heb nu weer een normale interval die perfect werkt.
Geen TECH2 nodig, kan gewoon met de OP-COM. Ik heb dat onding ook uitgezet, ik heb nu weer een normale interval die perfect werkt.
Y yzf1kr Komt hier geregeld 19 feb 2011 #7 Geen TECH2 nodig, kan gewoon met de OP-COM. Ik heb dat onding ook uitgezet, ik heb nu weer een normale interval die perfect werkt.
Geen TECH2 nodig, kan gewoon met de OP-COM. Ik heb dat onding ook uitgezet, ik heb nu weer een normale interval die perfect werkt.
S svdk20 Loopt hier de deur plat 19 feb 2011 #8 dacht dat je wel de gevoeligheid met tech 2 kan programmeren weet niet of dit ook met opcom kan. wellicht weet sw-reijnders dat die is ook veel met opcom bezig en zijn vectra
dacht dat je wel de gevoeligheid met tech 2 kan programmeren weet niet of dit ook met opcom kan. wellicht weet sw-reijnders dat die is ook veel met opcom bezig en zijn vectra
S svdk20 Loopt hier de deur plat 19 feb 2011 #9 dacht dat je wel de gevoeligheid met tech 2 kan programmeren weet niet of dit ook met opcom kan. wellicht weet sw-reijnders dat die is ook veel met opcom bezig en zijn vectra
dacht dat je wel de gevoeligheid met tech 2 kan programmeren weet niet of dit ook met opcom kan. wellicht weet sw-reijnders dat die is ook veel met opcom bezig en zijn vectra
S sw_reijnders Forumbewoner 19 feb 2011 #10 ik hang mijn opcom nooit aan een C ik heb nl zelf een B wil je die menu'tjes kunnen zien, moet die aangesloten zijn aan de auto.
ik hang mijn opcom nooit aan een C ik heb nl zelf een B wil je die menu'tjes kunnen zien, moet die aangesloten zijn aan de auto.
S sw_reijnders Forumbewoner 19 feb 2011 #11 ik hang mijn opcom nooit aan een C ik heb nl zelf een B wil je die menu'tjes kunnen zien, moet die aangesloten zijn aan de auto.
ik hang mijn opcom nooit aan een C ik heb nl zelf een B wil je die menu'tjes kunnen zien, moet die aangesloten zijn aan de auto.