Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Dolby wrote:Mooi dat mensen elkaar helpen. :thumb
inderdaad is dat mooi vandaag is mr t zelfs hier nog op bezoek geweest voor de opcom even aan zijn auto te hangen en hij had een mooie verassing bij ook voor mij gewoon de perfecte ledjes die ik nog zocht voor erin 2 mensen heel tevreden wat kan je nog meer hebben
trouwens sander de ledjes zitten er al in en werken perfect
inderdaad is dat mooi vandaag is mr t zelfs hier nog op bezoek geweest voor de opcom even aan zijn auto te hangen en hij had een mooie verassing bij ook voor mij gewoon de perfecte ledjes die ik nog zocht voor erin 2 mensen heel tevreden wat kan je nog meer hebben
trouwens sander de ledjes zitten er al in en werken perfect
krijg echt niks van die foto's met me gsm echt jammer had het jullie heel graag laten zien miss dat ik ergens nog eens een gewone camera kan vast krijgen
@opel-motorsport wrote:krijg echt niks van die foto's met me gsm echt jammer had het jullie heel graag laten zien miss dat ik ergens nog eens een gewone camera kan vast krijgen
Ze doen het en volgens jouw is het resultaat ernaar! daar ben ik al blij om. zie de foto's wel verschijnen
Iemand ervaring met crazyleds.co.uk hier? Wil daar bestellen denk ik maar geen idee hoe het zit met betaling, levering etc. Kan iemand mij daar iets over vertellen? Bvd?