N Navy Komt hier geregeld 19 dec 2011 #22 Vierlingsbeek, in de meest oostelijk gelegen gemeente van Noord Brabant!
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 19 dec 2011 #25 Zuid-Holland: Rotterdam ( doordeweeks vanwege werk en school ) Alphen aan den Rijn (me eigen huis meestal op vrijdag/weekend ) Zoetermeer (ook te vinden in het weekend is het huis van me moeder, altijd heerlijk als er voor je wordt gezorgd :angel )
Zuid-Holland: Rotterdam ( doordeweeks vanwege werk en school ) Alphen aan den Rijn (me eigen huis meestal op vrijdag/weekend ) Zoetermeer (ook te vinden in het weekend is het huis van me moeder, altijd heerlijk als er voor je wordt gezorgd :angel )
R ronnie opel boy Komt hier geregeld 19 dec 2011 #33 @louwe 16 klepper wrote:oet gruunnen w.broek maar als iederen gewoon naast z,n avater zet waar die wegkomt is dit topic overbodig :shock: en kun je mensen vaak ook gerichter helpen :thumb ik toch leuk om te weet waar je meder clubleden woonen
@louwe 16 klepper wrote:oet gruunnen w.broek maar als iederen gewoon naast z,n avater zet waar die wegkomt is dit topic overbodig :shock: en kun je mensen vaak ook gerichter helpen :thumb ik toch leuk om te weet waar je meder clubleden woonen