Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik trek de stekker van mijn egr-klep..wat gaat er dan gebeur
op'n recht stuk trap ik volgas net voor de 4000 toeren begint ie toch te trekken..
van uit stilstand en dan volgas wegrijden het zelfde liedje aleen hou ik nu volgas.. en hij schakeld veel soepeler over en is de dip kwijt aan het einde van de versnelling.
op'n recht stuk trap ik volgas net voor de 4000 toeren begint ie toch te trekken..
van uit stilstand en dan volgas wegrijden het zelfde liedje aleen hou ik nu volgas.. en hij schakeld veel soepeler over en is de dip kwijt aan het einde van de versnelling.
en dat doet ie niet met de stekker erop...
bb
king:
De dip die je kwijt ben komt omdat je je vermogen mist, geeft ook een heel ander gevoel met rijden..