origineel gepost door henk 400rr
origineel gepost door city77
origineel gepost door henk 400rr
origineel gepost door city77
... en btw waar zet je je gasklapsensor op ?..
op 't gasklephuis lijkt me, aangezien het eentje is van een 1.8E waar ook eentje op zat, lijkt 't voor de hand liggend.
ow en sinds wanneer heeft een 1.8 gasklep 2 dezelfde gaskleppen ? en waar zitten de bevestigingsgaten voor de bouten ? en waarom heeft deze gasklep 2 veren ? waarom is de flens van de gasklep 3 x dikker dan opel ze ooit heeft gemaakt ?
dit is een bij elkaar geraapt zooitje en die gast probeert hier mooi iemand mee te naaien met de broek an.

uke
Wie weet komt het van een dual-ram systeem af, boeiend. In ieder geval als je wat beter kijkt dan zie je zo wel die punten zitten.
Beetje dom commentaar van je, vind je niet? als je het fijne wil weten, neem dan contact op met de verkoper en verwijt hem wat je zo dwars zit, ipv. hier een beetje lopen te tieren tegen mensen die niet je mening delen.
Sjezus.
zat verder geen bedoeling achter Henk, als het zo over is gekomen dan mijn excuus daarvoor, ik ben aan het zoeken geweest maar kan echt nergens dit gasklephuis vinden, het heeft namelijk ook geen aansluiting voor de verwarming