Let bij Carglass wel op dat het goed gaat, ik quote ff m'n eigen stuk uit een ander topic:
Ik ben zelf voor ruitschade verzekerd, dus afgelopen zomer is er bij mij gratis een nieuwe ruit ingegaan vanwege een grote ster die ontstond door steenslag. Kwam daarbij oude parkeerbonnetjes tegen (van de vorige eigenaar) en tevens is een lekkage bij de voorruit verholpen toen. Het kan dus ook positieve bijgevolgen hebben.
Was nog wel een flink probleem even, want nadat de ruit eruit was gehaald, kwam die Carglass-gozer erachter dat hij niet de juiste spullen voor een Coupé bij had. Ik had het nadrukkelijk aangegeven en hij had ook de juiste ruit bij, maar niet die afdekstrip voor de bovenzijde. De oude had hij al vernield en nergens was een strip voor de Coupé op voorraad en die van de gewone Astra paste niet. Uiteindelijk heeft die man zo'n twee uur bij ons op het terras in de tuin gezeten (hartje zomer, heerlijk zitten ouwehoeren over auto's) tot z'n collega een aantal strips had gebracht van een Opel Vivaro, Mercedes-Benz Vito enz. Uiteindelijk is die van de Vito op maat gemaakt. Misschien kun je dat nog even nadrukkelijk vermelden, dat ze wel alles bij hebben. Bij mij stond de auto gedeeltelijk op het plein, gedeeltelijk onder de carport en was het in de zomer, maar als de ruit er uit is en je moet dan twee uur wachten terwijl het regent/sneeuwt....
De ruiten staan wel netjes als Astra Coupé in het rek, maar bij die strip aan de bovenkant van het raam zitten de Astra Coupé-strips dus gewoon in zakken met daarop 'Astra' en moeten ze het schijnbaar maar zelf uitzoeken.
De ruiten van de Coupé (zowel voor-, zij- als achterruit) hebben ze trouwens bij de meeste Carglass-vestigingen niet op voorraad.