ik heb mijn auto anderhalve week geleden laten doen bij het bedrijf pk-chiptuning uit Utrecht voorheen de meern, roetfilter inwendig verwijderd en softwarematig de egr en het roetfilter weg laten schrijven.
de eerste paar dagen ging het allemaal goed tot mijn voorgloeilampje knipperend begon te branden. (was al gewaarschuwd voor storingen op dit forum).
boekje gepakt en hier stond dat de betekenis hiervan is dat hij wil regenereren maar niet kan, dit ter bevestiging ook nog even bij de opel nagevraagd en hem laten uitlezen.
hij geeft op de uitleesapparatuur bij opel geen foutmeldingen en ook niet over dit lampje en de auto rijd verder normaal.
het bedrijf gebeld en 3 dagen lang daar naartoe gereden om het op te lossen.
uiteindelijk is de oude software terug gezet en daarna de nieuwe software met de wegschrijvingen van de egr en dpf er weer op gezet, lampje is vervolgens tot gisteren uit gebleven.
gisteren begon hij weer knipperend te branden dus betreffende bedrijf weer gebeld alleen ondertussen wat minder vrolijk als de keer ervoor.
uitgelegd dat hij op de 1 of andere manier de dpf nog ziet en dat mijn eigen garage en de opel deze mening delen, vervolgens krijg ik als antwoord dat ik maar lekker ergens anders heen moet gaan en dat hun niks meer kunnen betekenen en dat de opel dealer en mijn eigen garage er geen verstand van hebben..
ik ben er gelijk naartoe gereden omdat ik dit gedrag dus niet kan accepteren en kreeg bij binnenkomst gelijk de vraag wat kom je doen met intimiderend gedrag, nu ben ik gelukkig niet snel onder de indruk van dit gedrag wat helaas veel voorkomt bij mensen uit bepaalde noord afrikaanse landen en is het gebruiken van geweld verboden in dit land, ik heb hem dus mondeling duidelijk gemaakt dat het gewoon opgelost gaat worden en zijn enige optie die hij nog kon bedenken was het lampje eruit draaien.
dit lijkt mij dus eigenlijk niet de oplossing.
ga dus niet in zee met dit bedrijf PK-CHIPTUNING uit Utrecht.
in het eerste contact zijn ze vriendelijk en reageren ze snel maar op het moment dat ze je geld hebben ontvangen en hij storingen gaat geven dan weten ze het niet meer en komen met oplossingen die geen oplossingen zijn en die ik zelf ook had kunnen bedenken.
ze zijn dus absoluut niet meer meewerkend en meedenkend.
ze noemen zich profesioneel maar een kind van 6 heeft meer verstand in zijn kop zitten, blijf er dus alsjeblieft zover mogelijk vandaan en ga eerst goed rond kijken op internet en google, ik ben er ondertussen achter dat er maar een aantal zijn die weten wat ze doen en dat 80% maar wat doet.
maar heeft iemand een idee hoe ik dit alsnog op een normale manier uitgeschakeld kan krijgen.