Het is heel simpel:
Je bezorgt je de bekrachtiger en hoofdremcilinder van een B-Senator.
Je zet de steun om waarmee je de zaak tegen het schutbord bout,dit past 1 op 1.
Vervolgens kom je in de problemen omdat de B-senator hrc maar 2 uitgangen heeft nl 1 voor de vooras en 1 voor de achteras....Een Monza/Senator hrc heeft 3 uitgangen 1x achteras en links en rechts voor de vooras,nu moet je ff een T-stukje gebruiken wat je overal kan bestellen,dat je tussen de remleidingen voor de vooras zet...
Waar nu de vooras aansluitingen zitten zit bij een B-Sennie A-Omega de achteras en omgekeert houd dit ff in de gaten,anders remt je auto klote...
Der is wel 1 probleempje een B-sennie heeft een andere aansluiting kwa remleidingen,je hebt enkel en dubbel gefelste remleidingen,bestel je een stuk T-stuk met de aansluitingen zoals je auto het nu heeft en maak een stukje remleiding wat als verloop dient,
Ook moet de remleiding naar achter een andere kop op worden gefelst,maar dat stelt niks voor....
Geloof me,die ombouw is plug and play,het grootste probleem is het T-stuk en de remleiding aansluitingen,maar met een setje van een tientje of 3 kun je zelf koppen aan leidingen felzen...
Ik rij zelf met de hrc en bekrachtiger van een B-omega rond,vanwege de grotere hrc,ik had meer saus in mijn remklauwen nodig dus was genoodzaakt om naar 1 inch te gaan,en ik moet de steun tussen schutbord en bekrachtiger zelf maken,omdat die aansluiting bij B-Omega anders is,verder stelde die ombouw niks voor,en geloof me...je krijgt geen spijt van de rem upgrade,je hoeft niet meer op het pedaal te stampen om ook maar wat vertraging te krijgen..
Ik rij met 330x30mm schijven en dezelfde remklauwen als een Corvette van 2005 rond,en ik kan bij de 1ookm de zaak nog makkelijk laten blokkeren....Maar zonder die schijven en klauwen met enkel hrc en bekrachtiger van een B-Omega was het al geweldig,alleen hielden die 271mmx22mm schijfjes het niet zo lang uit,die waren in no-time krom..