Hoe zit het nou?? WTF!!

Vinci

Forumbewoner
Ik weet dat er een keer een topic over is geweest maar na bijna een uur zoeken ben ik het zat...

Die geleiderol bij het oud type XE moest toch met het randje richting het blok, maar nou vind ik weer een afbeelding (en nog wel van Opel EPC) waarbij hij met het randje naar buiten staat!! :wtf

2PsVg.jpg

Hij zit bij zo veel blokken andersom gemonteerd en volgens mij was er in dat andere onderwerp ook juist gesteld dat hij met de rand naar het blok moet. En dan alleen de spanrol met de rand naar de kap...

Verwarrend! :wtf

Hij zit bij zo veel blokken andersom gemonteerd en volgens mij was er in dat andere onderwerp ook juist gesteld dat hij met de rand naar het blok moet. En dan alleen de spanrol met de rand naar de kap...

Verwarrend! :wtf

de dealer heeft m wel, of kan m gewoon bestellen

zoniet dat heb je gewoon n luie schijt dealer :P

gewoon ff duparts bellen, die hebben ze op voorraad

de dealer heeft m wel, of kan m gewoon bestellen

zoniet dat heb je gewoon n luie schijt dealer :P

gewoon ff duparts bellen, die hebben ze op voorraad

Volgens mij gaat het allebei de kanten op wel goed uiteindelijk, want anders zouden er wel overal horror verhalen op het internet staan. Ik rij nu al tijden rond ook met het randje naar binnen en heb er eerst een tijdje mee gereden met het randje naar buiten omdat de vorige eigenaar van het blok dat zo had gemonteerd.

Zal zo'n boutje bij Duparts vandaan halen, de Opel dealer hier zegt bij voorbaat volgens mij al dat ze niks meer hebben voor een Kadett...

Terug
Naar boven