Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zoals het filmpje hier boven zie ik het bij wel meer filmpjes, dat in het begin zo doortrappen in die versnelling ook al zit hij al over de 7.000 toeren, waar is dat goed voor? aangezien ze dat in de rest van de versnellingen niet meer doen?
@botssiee wrote:Zoals het filmpje hier boven zie ik het bij wel meer filmpjes, dat in het begin zo doortrappen in die versnelling ook al zit hij al over de 7.000 toeren, waar is dat goed voor? aangezien ze dat in de rest van de versnellingen niet meer doen?
Heb je al een idee wanneer je gaat beginnen met je vierwielaandrijving?
Begonnen ben ik al.. Ik heb aangepast achteras van een vecttra calibra 4x4 al klaar en aan het spuiten.
Cardanassen zijn ook al klaar en worden gespoten. Ben nog opzoek naar een tussebak van een calibra of vectra met f20.
Tunnel onder de auto moe tik nog even over pijnzen in verbant met uitlaat en benzinetank.
Wielkasten worden zoiezo uitgerold voordat ik eraan begin. Wielen komen straks 22mm meer naar buiten te staan aan de achterkant dus wil voor eigenlijk ook.
Vandaag naar een hele lange tijd 1x geprobeerd maar kwam niet verder als 175km/u op de teller, tomtom zei 173. Toch nog netjes aangezien fabriek 168km/u opgeeft.