Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja mooi zijn ze zeker en in Brazilie kosten ze ook geen drol (260 reaal = 115 euro voor een complete set l+r) maar hoe krijg je ze hier ? Spreek trouwens ook geen spaans...
Wat is een redelijke prijs voor complete stoelverwarming? Ben druk op zoek naar een setje voor mijn gsi maar tot nu toe nog zonder succes, heb in mijn cabrio wel een werkend setje zitten dus als het niks word kan ik die altijd nog over zetten.
Eerste serie in leder, met GSI16V logo. Past weer mooi bij t champion interieur.
Ik vind dit een über vet stuurke en vrij moeilijk te vinden ook,zoek nog steeds zo'n leder stuur,die nieuw model stuurkes heb ik er zeker al 7 van liggen.
Ik ben bezig met het opknappen van een Kadett 3 drs Caravan gesloten bestelwagen, maar er zijn al zat zaken niet meer te krijgen. Eigenlijk te veel om op te noemen. Gelukkig via Partslocaters en Opel Classic Parts toch nog bijna alles wat ik nodig heb voor de buitenkant, zoals ruiten, plaatwerk, strips, alle rubbers, bumpers, emblemen en nog wat dingen, op de kop weten te tikken.
PS; Wie heeft er een toerenteller voor een diesel??
ja hier in belgië zijn ze niet meer te krijgen, de opel-emblemen voor op de motorkap en kofferdeksel althans niet meer.
@ stoffel : Probeer de zwart matte van aan de deuren maar eens te vinden cry
en de rubbere stootlijst van op de flank links achter ook niet meer.
Ik heb de laatste stickerset gekocht in belgië bij opel te verkrijgen en heb daarvoor heel belgië afgebeld garage per garage want volgens de onderdelenpc bij opel was er niets meer in stock uiteindelijk in 7 garages over heel belgie 1 komplete set gevonden heb ze direkt laten namaken je weet nooit wat er kan gebeuren.
Dit is ook 1 van de redenen waarom ik zo spaarzaam ben met men dett want herspuiten kan je maar een komplete set vind je niet meer.
Ik heb ook na 3BC's uit duitsland te laten komen een perfect werkende boordcomputer in totaal 3BC's heeft ie me dan toch 245 euros gekost :-(
De rubberen stootlijst in nieuwstaat kan ik ook nog gebruiken
Die bouwen elke autolamp om naar angel-eyes,enkel of dubbel. Wordt denk ik wel prijzig om je lampen ook nog eens (of zeg maar 2 keer;heen en terug) te versturen en dan nog eens de behandeling. Maar mooi is t wel !!!
Die 1e komen me bekend voor. Enig idee waarvan frenkie ?