Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar het ziet er verder wel het zelfde eruit als elk ander kapje, alleen in die onderste zit een sleuf voor de hendel.. De kapjes bewegen mee met het stuur hea.. De bovenkant is dan gewoon hetzelfde als het goed is.
Ik heb in mijne Kadett D een volledig digitaal dashboard van Kadett E, met check control en boordcomputer, alsook electrisch bedienbare buitenspiegels.
Ik heb in mijne Kadett D een volledig digitaal dashboard van Kadett E, met check control en boordcomputer, alsook electrisch bedienbare buitenspiegels.
en als ik mij niet vergis ben je dat bij mij komen halen :vertag
die engelse parafaan kan je volgens mij bij de dealer bestellen. hoofdsteunen in de achterbank kan je zelf maken, maar die hoofdsteunen in leer aan te komen is wat anders.
Hoofd steunen kun je maken van ford capri hoofdsteunen zijn al leer met gaas en de penafstand is t zelfde
misschien stomme vraag maar heb nog een set koplampen van (volgens mij) morette waar die binnenste diameter van de lampen kleiner is dat van de buitenste. Voor de rest zelfde idee als de irmscher koplampen. Heb ze nml nog nooi gezien (in het echt en op foto)
ff opgezocht in de schuur. de kapjes voor hoogte verstelbaar stuur. Het systeem van het hoogte verstelbaar stuur heb ik op men werk liggen.. zal ik maandag ff opzoeken en een plaatje van schieten..
Bovenste kapje is btw kapot, maar die is volgens mij gelijk aan de types zonder hoogte verstelbaar stuur
Kapjes zijn heel anders hoor, bij een kadett met stuurverstelling zijn het ook 3 delen ipv 2